Halo: Reach blir snart ännu större

Robot
Medlem
Halo: Reach blir snart ännu större

tre kartor för typ 80 kr nje


signatur

Rwa?

Medlem

Blood Gulch (Hemorrhage) FTW!

Inaktiv

Och så börjas mjölkandet på nytt.

Medlem

Nä det är bättre de lägger ner pengarna på att göra det mindre noobigt! För som det är nu så spelar jag hellre Halo 3!

Medlem
Skrivet av LillOgi:

Nä det är bättre de lägger ner pengarna på att göra det mindre noobigt! För som det är nu så spelar jag hellre Halo 3!

lol you been da noob ^-^

Medlem
Skrivet av Höglund:

lol you been da noob ^-^

Hehe nädå det kan jag inte påstå att jag är Men hoppas de släpper MLG-settings snart man kan börja spela det!

Medlem

Reach är otroligt roligt online. Dock suger det att Microsoft de snåla jävlarna ska ha betalt 500 spänn om året för att man ska få spela via Live.


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Det skulle vara gratis för alla som stöttat Halo under alla år. Dåligt!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Det skulle vara gratis för alla som stöttat Halo under alla år. Dåligt!

Ja! Och alla de många Windows-produkter och datorer jag köpt genom åren borde göra att MS ger mig en ny 360 Elite, gratis. Jag har ju stöttat dem genom åren!

Eller så inser man att det är business, och att 800 poäng är typ en lunch på stan, och därefter får du själv dra slutsatser om det är värt det eller inte. Om du inte kan göra det valet så kommer med all säkerhet priset sänkas om några månader eller bundlas till bättre pris.

Medlem
Skrivet av rolle90:

Reach är otroligt roligt online. Dock suger det att Microsoft de snåla jävlarna ska ha betalt 500 spänn om året för att man ska få spela via Live.

Snarast du som är generös
Själv betalar jag bara 300kr/år(köp digitalt på internet) så slipper du bli rånad

Bungie (M$) har alltid kört på 800Ms points för 3 maps, dyrt men spelet behöver desperat fler maps!
Invasion har 2 maps, 2?! Även Big Teams saknar "stora" banor, man har väl Hemmorhage och Paradiso som funkar, boneyard är en mardröm (dåliga spawn) och spire 50/50.
Till Firefight skulle vi klart behövsa inomhus-banor, fler banor med fordon (som går att använda), små banor och Firefight Versus (skulle följt med men finns ännu ej att spela).

Var har vi alla de underbara remakes och nya banor som community gjort?
Inte heller de får vi spela, nej, vi ska köpa Bungies dyra, små mappacks och vara nöjda. Om de slänger in bra community maps, firefight versus/classic i matchmaking (skans också) och minst 4-5 maps från de gamla spelen så vore det okej (inkluderat i varje mappack).

Medlem

Let's bring the cow some milkz


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Skäms mer o mer! FACK OF BUNGIE!

Medlem

Sparar pengar istället. Slänger ut pengarna på Black Ops DLC

1
Skriv svar