Project Reality uppdateras i morgon

Robot
Medlem
Project Reality uppdateras i morgon

Tröttnat på det, skulle helst av allt vilja se Project Reality på Frostbite 2.0 (Battlefield 3 Mod)

Men dom snickrar ju redan på egen motor så det lär väl inte hända.

Medlem

@zhrooms
Är du dum i huvudet eller? Man kan inte skapa teamplay på Frostbites motor!
Det är ju för fan bara att döda där.

Pr till bf2 är perfekt, jag tycker inte att dom ska lägga ner tid på och försöka förbättra frostbite motorn.

Medlem

Härligt å´se men jag väntar med spänning på Project Reality till Armed Assault 2 (ArmAII). Läs mer om det här: http://www.armaholic.com/page.php?id=11803&highlight=PROJECT+...

Medlem

Äger! @zhrooms nä de vill inte skapa en springa döda, springa döda, springa döda klon till. De står för något bättre och roligare än så, men det beror ju helt enkelt på vad man gillar för spel...

Medlem

Det skall bli intressant att se uppdateringen ingame. Särskilt intressant att se hur allting tillämpas nu i turneringen, särskilt mortars, broarna och thermal imaging. PR blir ju bara mer och mer imponerande för varje release.

Medlem

Oj, hade nästa glömt bort PR. Blir nog tvungen att leta upp min gamla repiga BF2 skiva och börja köra igen.

..och ett stort suck till er som inte förstår vad en spelmotor gör.

Medlem
Medlem

Synd bara att de 2 senaste uppdateringarna har gjort modden ospelbar för mej. Kraftiga FPS drops och sådant

Medlem

helv.. tipsade om detta förra veckan

Inaktiv

YEES UNDERBART!!
hoppas att dem inte lämnar bf2 för gott sen
jobbigt att vänja sig vid nytt spel med ny motor och ny grafik :/

Medlem

Ska bli kul att se hur den tyska faktionen kommer att vara.

Medlem

Galet bra modd, som enligt mig för länge sedan passerat att endast göra BF2 mer realistiskt. Det är ett eget spel.

Alla som gillar realism och teamwork måste tanka. Viktigt att tänka på är dock att inlärningskurvan är brant, så läs manualen och fråga folk på servrarna. Det är värt besväret.

Medlem
Skrivet av zhrooms:

va babblar ni om, det är ju precis det jag menar.. mindre pangpang mer tp.. bara i Frostbite 2.0 istället för nå jävla kiss C4 motor, tröga.. det ni säger är att Project Reality till BF2 är ingen teamplay alls, no shit.. dom gjorde en MOD, exakt som jag säger att jag vill att dom ska göra med BF3, så att det INTE blir pangpang.

Håller nog med där, C4 är ju pure crap och om nån kommer ihåg så va BF2 inte mycket mer än run-n-gun heller. De som suger med bf2 motorn är väl max players imo lr ja plus att den e lite förlegad

lirar som NATO i turneringen xD kommer bli kickass

Medlem

tack för tips tacket

Medlem
Skrivet av zhrooms:

va babblar ni om, det är ju precis det jag menar.. mindre pangpang mer tp.. bara i Frostbite 2.0 istället för nå jävla kiss C4 motor, tröga.. det ni säger är att Project Reality till BF2 är ingen teamplay alls, no shit.. dom gjorde en MOD, exakt som jag säger att jag vill att dom ska göra med BF3, så att det INTE blir pangpang.

Vad babblar du själv om? C4 är kanske den bästa indie-spelmotorn tillgänglig i dagsläget. PR siktar mot storskaliga strider med många spelare och stora kartor, därmed vore BC ett kliv bakåt.

En realismmod till BC kommer att få skapas av några andra personer.

Medlem
Skrivet av zhrooms:
Skrivet av Farks:
Skrivet av zhrooms:

va babblar ni om, det är ju precis det jag menar.. mindre pangpang mer tp.. bara i Frostbite 2.0 istället för nå jävla kiss C4 motor, tröga.. det ni säger är att Project Reality till BF2 är ingen teamplay alls, no shit.. dom gjorde en MOD, exakt som jag säger att jag vill att dom ska göra med BF3, så att det INTE blir pangpang.

Vad babblar du själv om? C4 är kanske den bästa indie-spelmotorn tillgänglig i dagsläget. PR siktar mot storskaliga strider med många spelare och stora kartor, därmed vore BC ett kliv bakåt.

En realismmod till BC kommer att få skapas av några andra personer.

DU VET JU INTE ENS VAD DU PRATAR OM, VADÅ BC?

FROST F*CKING BITE TVÅ PUNKT F*CKING NOLL

http://www.dancewithshadows.com/autoindia/wp-content/uploads/...

Kan du förmå DICE att släppa modverktyg och liknande så ska du se att folk kommer att modda. Som det är nu så har DICE dock inte tyckt att det varit värt besväret att släppa modverktyg till Frostbite motorerna och då blir det inga moddar gjorda heller.

Och PR gör bra i att börja jobba på ett eget spel så att de kan tjäna pengar för deras riktigt roliga och orginella och nischiga speldesign, till skillnad mot de stora etablerade studierna som bara apar efter varandra.

Medlem
Skrivet av EmBra:
Skrivet av zhrooms:
Skrivet av Farks:
Skrivet av zhrooms:

va babblar ni om, det är ju precis det jag menar.. mindre pangpang mer tp.. bara i Frostbite 2.0 istället för nå jävla kiss C4 motor, tröga.. det ni säger är att Project Reality till BF2 är ingen teamplay alls, no shit.. dom gjorde en MOD, exakt som jag säger att jag vill att dom ska göra med BF3, så att det INTE blir pangpang.

Vad babblar du själv om? C4 är kanske den bästa indie-spelmotorn tillgänglig i dagsläget. PR siktar mot storskaliga strider med många spelare och stora kartor, därmed vore BC ett kliv bakåt.

En realismmod till BC kommer att få skapas av några andra personer.

DU VET JU INTE ENS VAD DU PRATAR OM, VADÅ BC?

FROST F*CKING BITE TVÅ PUNKT F*CKING NOLL

http://www.dancewithshadows.com/autoindia/wp-content/uploads/...

Kan du förmå DICE att släppa modverktyg och liknande så ska du se att folk kommer att modda. Som det är nu så har DICE dock inte tyckt att det varit värt besväret att släppa modverktyg till Frostbite motorerna och då blir det inga moddar gjorda heller.

Och PR gör bra i att börja jobba på ett eget spel så att de kan tjäna pengar för deras riktigt roliga och orginella och nischiga speldesign, till skillnad mot de stora etablerade studierna som bara apar efter varandra.

Har jag sagt att det inte är bra för dom att göra eget spel? NEJ.

"Tröttnat på det, skulle helst av allt vilja se Project Reality på Frostbite 2.0 (Battlefield 3 Mod)

Men dom snickrar ju redan på egen motor så det lär väl inte hända. "

Vi får se om det blir några mod tools, i Frostbite 1.5 är det näst intill omöjligt, det ser dock ljusare ut för 2.0, men inte tillräckligt ljust

Vi får se hur det blir helt enkelt

Medlem

Bästa realism och teamplay moden som finns till bf2. Väntar spänt på ArmA2 releasen!

Medlem
Skrivet av Ravenous:

Väntar spänt på ArmA2 releasen!

:up::up:

Medlem

Är det ännu många som spelar bf2 ? :S Det var fan ett riktigt spel! Lirade det dag o natt!


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Medlem
Skrivet av andreashal91:

Är det ännu många som spelar bf2 ? :S Det var fan ett riktigt spel! Lirade det dag o natt!

Har ingen bra koll på BF2, men jag gissar att det liras rätt friskt fortfarande.

PR har iaf tusentals spelare varje dag.

1
Skriv svar