Medlem
Gt5...

Försenat...Inte så länge (förhoppningsvis) men endå...för helvete.....


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Inaktiv

helt otroligt.....
Så jävla trött på deras förseningar.

Men det snackas ju om att det är sonys "taktik" när det handlar om gt5 nu. Dom vill inte offra GT på kinnect utan väntar på nått annat spel för att släppa det är vad jag hört på ps3 forumet.


signatur

/i5 760 quad core @ 3.0ghz/Antec Kuhler H2O 920 CPU cooler
GeForce GTX 560Ti 1GB PhysX/1x Seagate Barracuda® 7200.12 1TB

Medlem

Jag är okej med tanken att fira jul med GT5, men pallar inte tanken att vänta längre än så.

Mina teorier var att Sony skulle banka in mer anti-jailbreak grejer och försenade det, att det skjöts upp med tanke på Black Oops releasen som skulle tagit uppmärksamheten ifrån den, eller att perfektionisten Hirai verkligen hittade något sista (förhoppningsvist) han bad att få laga före mastern pressas.

Håll tummar


signatur

Jag är numera långhårig enbart i sinnet.

Ish
Medlem

Aldrig fattat det här med timing.. Vill man ha CoD köper man CoD, vill man ha MoH så köper man det.. Och vilka BILspel har de egentligen som konkurrerar mot dem? INGET!
Antar att det är nå sista puts skit..


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

Så dåligt. Efter fyra år får man ett datum som ska vara definitivt men... Ja uselt rent ut sagt. Min PS3:a står bara och samlar damm.

Medlem
Skrivet av Ish:

Aldrig fattat det här med timing.. Vill man ha CoD köper man CoD, vill man ha MoH så köper man det.. Och vilka BILspel har de egentligen som konkurrerar mot dem? INGET!
Antar att det är nå sista puts skit..

För er med inkomst ja, om man räknar på hur mycket jag får in i månaden just nu så har jag råd med 2 fullprisspel per år :).

Medlem
Skrivet av YWTBASBYCBYANACMIAASAVCS:
Skrivet av Ish:

Aldrig fattat det här med timing.. Vill man ha CoD köper man CoD, vill man ha MoH så köper man det.. Och vilka BILspel har de egentligen som konkurrerar mot dem? INGET!
Antar att det är nå sista puts skit..

För er med inkomst ja, om man räknar på hur mycket jag får in i månaden just nu så har jag råd med 2 fullprisspel per år :).

Men din (eller min) inkomst bryr sig inte PD eller SONY om. Det han ifrågasatte är varför vissa utgivare väljer att flytta releasedatum för att det inte ska krocka med andra storspel.

Personligen tror jag att det dels handlar om finputs (enligt ps3forums.com så missade PD tryckningen med 3 dagar och därför släpps spelet efter nästa planerade tryckning, alltså i december) och dels för att de nog hemskt gärna ser att spelet får sin release närmare jul, då folk ska ut och köpa julklappar till barn, bröder, systrar o.s.v.
Står det en massa GT5 plakat, skyltar och banderoller överallt just då så säljs det säkert en hel del fler än om spelet släppts nu i november.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

jag brukar inte vara så sugen på bilspel, men detta är ändå på radarn.
jag gillade dirt 1 och 2 men spelade bara singleplayer-delen, mest för att det var snyggt som satan. samt även väldigt bra "physics" i spelet. det var verkligt osv.

GT5 verkar vara både snyggt, ha känslan, samt alla vädereffekter som får mig på fall. kanske blir att förboka collectors edition ändå!

Medlem
Skrivet av Peppeoll:

jag brukar inte vara så sugen på bilspel, men detta är ändå på radarn.
jag gillade dirt 1 och 2 men spelade bara singleplayer-delen, mest för att det var snyggt som satan. samt även väldigt bra "physics" i spelet. det var verkligt osv.

GT5 verkar vara både snyggt, ha känslan, samt alla vädereffekter som får mig på fall. kanske blir att förboka collectors edition ändå!

Ska man äga ett bilspel så är nog detta det bästa som går att köpa. Banracing, ovaler och rally, allt från gokarts och folkabussar till supersportbilar och prototyper. Singleplayer och multiplayer, "simulation" och arkad.

Lägg till bra ljud och helt lysande grafik.

Finns något för alla i GT5!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

1
Skriv svar