Mina Mass Effect 2 filmer! (Nya filmer 13/10)

Medlem
Mina Mass Effect 2 filmer! (Nya filmer 13/10)

Hej på er!

Jag älskar hur bild och musik går så bra ihop. Tack vare detta så beslutade jag mig för att göra några filmer med mitt favoritspel som tema; Mass Effect 2!

Hoppas det är något ni gillar!

NYA filmer (från och med den 13:e oktober 2010)

United yet divided
Love and Loss
The Alexander Shepard trailer II

Äldre filmer:

The Tali/Shepard Story
A Joker and his lady
Dedication
The Alexander Shepard trailer
Friendship

Medlem

BioWare borde fan anlita dig. På riktigt. Speciellt "A Joker and his lady" var fruktansvärt bra och fick mig att rysa.

Jävligt bra gjort.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Riktigt bra:up:


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Medlem

Tack för kommentarerna, värmde!

Medlem

Du har en grym timing, musiken är alltid perfekt, alltid ett fint stegrande tempo men ibland känns det som klippen är allt för random och lite långa. Nu har jag inte spelat spelet så som oinvigd så har jag inte några minnen att koppla till det som händer på skärmen för att få fram känslor, ibland stämmer det dock grymt bra hela vägen(The Tali/Shepard Story) men oftast allt för random för min del. Även att du använder för många klipp ibland (The Alexander Shepard trailer) det är oftast bra att ha tex 3 tidsplatser hoppa emellan, en lugn, en hektisk och en som har ett klimax. Men keep em coming=) Du har verkligen känslan för sådana här filmer.

Inaktiv
Medlem

Otroligt bra! Verkligen!

I någon film kanske jag skulle vilja se lite mer dialog. Någon med lite röj i. Men friendship var klockren enligt mitt tycke

Medlem

Filmer med mer ljud och dialoger är på väg!

Medlem

Har nu uppdaterat med mina tre senaste filmer. Bättre kvalité och mer ljud! Hoppas ni tycker om dem!

Medlem

Alla de nya videorna var riktigt bra, fick mig att rysa ibland:)


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Inaktiv

Riktigt bra gjorda!

Medlem

Riktigt imponerande!

Medlem

Väldigt bra val av klipp och musik, grymt!

Medlem

Mycket bra gjort

Får hålla med, fick rysningar!

Medlem

Världsklass!


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

1
Skriv svar