Robot
Medlem
Testa Kinect!

Och som vanligt så betyder en stor Sverigeturné enbart södra Sverige med storstäderna i fokus och städerna som ligger längs med vägen får också vara med.

Medlem

40minuter hemifrån, sony, nintendo, microsoft, blizzard nordic, capcom, EA... Yes please.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Inte mig emot, får väl försöka tajma in det

Medlem

Såg dom i Kista centrum idag när jag var ute på lunch.

Medlem

Testa Kinect! Svar : nej tack.redan gjort och gör det nog aldrig igen

Inaktiv
Skrivet av d2004:

Testa Kinect! Svar : nej tack.redan gjort och gör det nog aldrig igen

Gjort det i 2mån nu men får nog inte säga mkt mer.


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Det var då en jäkla massa hålor de ska besöka. Synd.

Medlem

"Åker över hela landet" my ass, ingen stad ovanför sthlm besöker dom. Duktigt Microsoft, skiter i halva Sverige.

Medlem

"Och som vanligt så betyder en stor Sverigeturné enbart södra Sverige med storstäderna i fokus och städerna som ligger längs med vägen får också vara med."

"Åker över hela landet" my ass, ingen stad ovanför sthlm besöker dom. Duktigt Microsoft, skiter i halva Sverige."

Borlänge?

Medlem
Skrivet av GRiZZLYFiRE:
Skrivet av d2004:

Testa Kinect! Svar : nej tack.redan gjort och gör det nog aldrig igen

Gjort det i 2mån nu men får nog inte säga mkt mer.

Redan där sa du för mycket o bröt mot NDA:n


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Inaktiv
Skrivet av Zymac:
Skrivet av GRiZZLYFiRE:
Skrivet av d2004:

Testa Kinect! Svar : nej tack.redan gjort och gör det nog aldrig igen

Gjort det i 2mån nu men får nog inte säga mkt mer.

Redan där sa du för mycket o bröt mot NDA:n

Schyyy... *host host*


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

1500, nge köp för mig då, kanske om den hade kostat en 500ing så.

Medlem
Skrivet av skronken:

"Och som vanligt så betyder en stor Sverigeturné enbart södra Sverige med storstäderna i fokus och städerna som ligger längs med vägen får också vara med."

"Åker över hela landet" my ass, ingen stad ovanför sthlm besöker dom. Duktigt Microsoft, skiter i halva Sverige."

Borlänge?

Skulle lika gärna kunna vara sthlm, inte så att det är sån lång bit ovanför, men visst.

Medlem

Sverigeturne?
Nej!
Söderturne?
Tydligen...

Inaktiv
Skrivet av InsaneSharky:

1500, nge köp för mig då, kanske om den hade kostat en 500ing så.

Tänk såhär istället, Kinect kostar 1500. men sen kostar själva enheten inget mer, och man kan vara upptill 4 spelare,
Ska man vara 2 spelare på Wii då med 2 par Wiimote och nancuck går på cirka 1300 kanske ännu mer, ska man vara 4 på Wii blir det minst 2600,
och liknande priser blir det ju om man ska vara 2 eller upptill 4 spelare med Move.

Så då låter ju inte 1500 såmycket längre eller ?


signatur

Knower of the unknown

Medlem

Att Microsoft skiter i allt över Stockholm kanske beror på att det bara bor klagande folk som trots att det är gratis har mage att klaga. Jag hade gärna velat veta vilka spel de kommer visa, finns det några roliga spel ännu? Någon som har hunnit testa och vill beskriva sina erfarenheter?

Medlem
Skrivet av Fr0gg0.:

"Åker över hela landet" my ass, ingen stad ovanför sthlm besöker dom. Duktigt Microsoft, skiter i halva Sverige.

Finns inte mycket mer sen efter Sthlm

Medlem
1
Skriv svar