Mionix Naos 3200

Robot
Mionix Naos 3200

Ibland kan ett steg bakåt vara ett steg framåt, att satsa på färre funktioner men att göra de som finns riktigt bra. Plats på scen för gamingmusen Mionix Naos 3200.


Medlem
Mionix Naos 3200

Sjukt nice! Bästa musen jag ägt iaf!

Medlem

Bra recension!
Verkar var en gedigen och prisvärd mus som skulle kunna vara en värdig ersättare till min förfallande Razer Diamondback.

Skulle dock vilja se en rescension av den här besten http://www.aceofsweden.com/catalog/product/view/id/114/s/edge...

Medlem

Hade gett den 3, hatar lätta möss.

http://www.maxfps.se/product_view.aspx?productid=3093
Recension av den!

Medlem

3200 dpi känns lite snålt. Ingen steglös scroll är dessutom en enorm dealbreaker.

Medlem

3200 snålt???? vilket skämt.
Allt över 1000 är bara e-*****


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

Har storebrorn Naos 5000, bäste musen ever!

Medlem

Hoppas att det kommer en recension på Zowie Gears EC1/2 aka Heaton musen


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem
Skrivet av kebbe:

3200 dpi känns lite snålt. Ingen steglös scroll är dessutom en enorm dealbreaker.

haha, om jag lyckats få rätt på decimalerna så är det en känslighet på 7,8125 micrometer.
Känns rätt onödigt.

Medlem

Varför recensera denna mus när det finns en uppgraderad mycket bättre? Mionix NAOS 5000.
Den har tyngder och allt du behöver

Medlem
Skrivet av Zabulgrath:
Skrivet av kebbe:

3200 dpi känns lite snålt. Ingen steglös scroll är dessutom en enorm dealbreaker.

haha, om jag lyckats få rätt på decimalerna så är det en känslighet på 7,8125 micrometer.
Känns rätt onödigt.

Bry dig inte om siffrorna på papper utan testa själv istället. Har just nu en G9 där max dpi är 3200, vilket känns väldigt snålt när jag testat uppföljaren i 5000 dpi. 800, vilket är det lägsta på min G9, använder jag endast vid detaljarbete i photoshop.

Säger man att allt över 1000 dpi är onödigt så har man helt enkelt inte testat högre i någon större utsträckning.:up:

Medlem

@Jeehao

För att dem redan recenserat den, kanske? Det här är en lite billigare version och kom ut nyligen tillskillnad från 5000 som kom ut 2009.


signatur

Jaha.

Medlem
Skrivet av kebbe:
Skrivet av Zabulgrath:
Skrivet av kebbe:

3200 dpi känns lite snålt. Ingen steglös scroll är dessutom en enorm dealbreaker.

haha, om jag lyckats få rätt på decimalerna så är det en känslighet på 7,8125 micrometer.
Känns rätt onödigt.

Bry dig inte om siffrorna på papper utan testa själv istället. Har just nu en G9 där max dpi är 3200, vilket känns väldigt snålt när jag testat uppföljaren i 5000 dpi. 800, vilket är det lägsta på min G9, använder jag endast vid detaljarbete i photoshop.

Säger man att allt över 1000 dpi är onödigt så har man helt enkelt inte testat högre i någon större utsträckning.:up:

Men det måste ju inte vara just den högre DPIn som gör att den är bättre. DPI-racet känns som megapixel-hysterin i kamerabranschen.

1
Skriv svar