Decembers hetaste spel

Robot
Decembers hetaste spel

December brukar inte förknippas med hetta, men spelens julhandel kan tvinga tomten att ha på sig knallröda badbyxor. I vår tredje och avslutande del om höstens hetaste spel får du veta vad som glöder mest under årets sista månad.

#world-of-warcraft, #mirrors-edge, #lego-harry-potter-years-1-4, #lego-star-wars-iii-the-clone-wars, #valve, #fable-iii, #retro-city-rampage, #the-agency, #battlefield-1943, #dice, #ea, #postal-iii


Medlem
Decembers hetaste spel

Borde inte GT5 vara med här nu ?


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Det blir väll Cataclysm för mig, HL2 Episode: 3 tror jag vi får vänta ett bra tag till med dock, tyvärr

Medlem

Battlefield 1943 - bra? Ett otroligt simpelt arkadspel (en tiondel av BF1942, på alla fronter ungefär - no pun intended) som använder samma motor på konsol som på PC. (Frostbite) Detta gör att porteringen av spelet borde vara löjligt enkel. Ändå segar EA och DICE något fruktansvärt, att de ratar PC-plattformen såpass med detta spel är ett riktigt korkat drag, rent taktiskt.


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem

Bara skitspel, får bli att önska sig pengar till nästa års spel istället.

Medlem

Mmmhh, WoW. Ser sååå mycket framemot det.

Medlem

Varför finns det bara skitspel här?
Farming simulator 2011 är nått man kan ha!!

Medlem

Detta var ju bara Nej tack spel för min del.

Medlem

Bara strunt, kommer väl kanske ett Mass Effect 2 DLC som man kan spela genom och vänta till februari när det börjar komma lite riktiga spel.

Medlem

Jag förstår inte. The Agency? Jag vet att jag körde ett demo på det för ca 2-3 år sedan, och det var bara en tråkig shooter typ. Ser man på dagens bilder så ser det inte ett dugg annorlunda ut mot det jag körde då. Re-releasar utvecklarna det eller?

gnu
Medlem

sämsta spelvintern på länge.

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:

Borde inte GT5 vara med här nu ?

GT5 får va med på december-listan när jag har de i handen

Medlem

Och Star Wars The Force Unleashed II?!....

Medlem
Skrivet av c0rp:

Och Star Wars The Force Unleashed II?!....

Släpps den 29 Oktober.

Medlem

Otroligt seg december. :/ Tur att det redan har släppts så mycket spel under resten av året som är riktigt bra.

Medlem

Fick fan panik när jag läste Episode Three. Jag tänkte "Hur i ******* kunde jag missa det". XD

Medlem

Saknar DKC Returns på listan..

Medlem

Bad Company 2: Vietnam kommer i december som senast i alla fall.

Va, Half-Life är inte med, bojkotta!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Jo, det var det visst, seg uppdatering bara...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Wartex: Du kanske tänker på ett annat The Agency? Det här har jag bara sett demat för mig, men det såg rätt kul ut.

asdfg: Jag hade nog inte fått något releasedatum på Vietnam än när jag skrev texten, annars hade det självklart varit med!

Och några av spelen i slutet är med för att de har releasedatum "2010", åtminstone officiellt. Räkna kallt med att några av dem halkar över till 2011, tyvärr.

Medlem
Skrivet av totte1015:

Varför finns det bara skitspel här?
Farming simulator 2011 är nått man kan ha!!

Jag tycker Forklift Simulator är roligare!

Medlem

Saknar Super Mario All-Stars - 25th Anniversary Edition, kanske inte så nytt, men helt klart värt att skaffa!!

1
Skriv svar