All I need is Roger

Redaktör
Ponny
All I need is Roger

AAAOOORRRGGGHHH... säger jag. Jädrar i min låda vad trött jag är. Gårdagen i lövely London var rasande trevlig trots att jag lyckades klanta till det lite lagom turistcharmigt på tuben. Men, hey, alla är vi barn i början så jag bjuder London på mina charmiga nybörjarmisstag. Och på flygplatsen hann jag med min sedvanliga runda på HMV. Börjar bli en fin tradition. Denna gång blev det Prince of Persia till 360, Kingdom Hearts till DS och så (nu fäller jag en liten tår av lycka) den sista säsongen av Lost. Skoj och kul för hela familjen!

Men efter att ha somnat vid tre, fyra någon gång och skuttat upp ur sängen klockan sju var det inte lika roligt länge. Dagens monsterpass i skolan slet och dödade min redan jetlaggade själ. Jag har dessutom fått tre pionröda finnar i pannan, har ont i fötterna och när jag åkte hem var jag så trött att jag ville gråta. Jag sprang livet ur mig för att hinna med bussen, för där och då fanns det inte på min karta att vänta en extra kvart.

Nu ikväll ser jag fram emot good ol' Bonde söker fru. Det är skräp-TV i toppform och jag kommer njuta till fullo av böndernas desperata jakt och Linda Isakssons uppvridna hurtighet. Så antagligen kommer jag somna med ett stort leende på läpparna. Men lika bra som förra året blir nog inte serien. Tyvärr. Men så är ju inte Roger och hans läckra donnor med. Där, mina vänner, snackar vi bridge, lunginflammation och äkta star quality i en sanslös kombination.

[ia=22610; large]

#blogg


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem
All I need is Roger

du är churaajsey! Ska bli spännande att höra mera!

Redaktör
Ponny

Yes indeedi. Resi 5 i morgon perhapsi?


signatur

En Bamseponny av folket

1
Skriv svar