Trippel klassuppvisning från nya Assassin's Creed

Robot
Medlem
Trippel klassuppvisning från nya Assassin's Creed

snälla ge dom lite olika ansiktsuttryck


signatur

a.k.a fritiofsson, Jiffy

Medlem
Skrivet av Master_johan:

snälla ge dom lite olika ansiktsuttryck

och olika rörelser. känns som att alla springer/klättrar likadant... tycker inte det här verkar speciellt roligt :\


signatur

Never trust a game master with a big smile on his face

Medlem

Ni klagar på det här. Tänk er gta spelen då 100 precis likadana personer är på samma ställe, tar du en bil och helt plösligt kör 55% av alls bilister med likadana bilar.


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Medlem

Jag har bara ett problem och det är att filmerna visas i slow motion, vilket inte är till fördel för animationerna.

Medlem
Skrivet av andreashal91:

Ni klagar på det här. Tänk er gta spelen då 100 precis likadana personer är på samma ställe, tar du en bil och helt plösligt kör 55% av alls bilister med likadana bilar.

Fast nu var det här Assassins Creed.

Tycker det ser rätt tråkigt ut, dom får putsa till det rejält om det ska lyckas tror jag.

Medlem

cool helt klart, frågan är om gameplay håller. Gillade inte riktigt dom gamla spelen. Känns som att gubben hittar på mycket eget och en hel del "leap of fate"

Medlem

Det här spelet verkade potentiellt bra... tills nu.

Och vad fan, GE DOM ANSIKTSUTTRYCK! Och kom inte och säg att det är för mycket arbete, i Max Payne 1 hade alla ansiktsuttryck. Visst, det var ju knappast Avatar-kvalitet men nog fan ser det bättre ut än dessa figurers stela masker.

Och fulast var ju nästan när tjuven skar den där bruden i halsen, och hon som skurits släppte handen från halsen typ 20 sekunder senare för att avslöja sitt sår... fast det var inget sår. En ren och fin hals. Fy fan vad fult. Vet ni hur Decals funkar, jävla skit-utvecklare?

Medlem
Skrivet av KatOne:

Och fulast var ju nästan när tjuven skar den där bruden i halsen, och hon som skurits släppte handen från halsen typ 20 sekunder senare för att avslöja sitt sår... fast det var inget sår. En ren och fin hals. Fy fan vad fult. Vet ni hur Decals funkar, jävla skit-utvecklare?

Hon blev förgiftad och inte skuren i halsen...

Medlem
Skrivet av KatOne:

Och fulast var ju nästan när tjuven skar den där bruden i halsen, och hon som skurits släppte handen från halsen typ 20 sekunder senare för att avslöja sitt sår... fast det var inget sår. En ren och fin hals. Fy fan vad fult. Vet ni hur Decals funkar, jävla skit-utvecklare?

Kanske för att hon sticker henne i sidan av magen med en förgiftat dolk/nål?

Edit: Damn, puck-tvåa..

Medlem

Känns som ett patetiskt försök att tjäna pengar, tycker de ska jobba på trean istället eller gör dom det? Har inte hört ett knyst om en eventuell uppföljare, tvåan skriker i alla fall efter en

Medlem
Skrivet av chill744:

Känns som ett patetiskt försök att tjäna pengar, tycker de ska jobba på trean istället eller gör dom det? Har inte hört ett knyst om en eventuell uppföljare, tvåan skriker i alla fall efter en

Det här är uppföljaren.
I singleplayer kommer du att spela som Ezio.

Citat:

Features and Benefits
# MASTER THE POSSIBILITIES – As Ezio, a legendary Master Assassin, experience over 15 hours of single-player gameplay set in the living, breathing, unpredictable city of Rome.

# LEAD A LEGENDARY BROTHERHOOD – Recruit and train promising young Assassins. Deploy them across the city as you see fit, or call upon them to aid you in your quests.

# EXPERIENCE A RICH HISTORICAL TAPESTRY – Collaborate with real historical characters such as Leonardo da Vinci, Niccolo Machiavelli and Caterina Sforza.

# WIN THE HEART OF A CITY – Use your hard-won currency to revitalize the crumbling capital city. Rally the citizens to your cause and unlock extra factions and missions.

# DEPLOY SECRET WEAPONS – Swiftly eliminate your enemies using tools such as poison darts, parachutes, double hidden blades, hidden guns, and an advanced flying machine at your disposal.

# MEMORABLE MULTIPLAYER – Choose from multiple authentic character classes, each with their own signature weapons and killing moves. With richly-detailed maps and a wide variety of unique multiplayer modes, you’ll never fight the same way twice.

Medlem

Någon som vet vad det var för låt som spelades i Harlequin videon? PST!


signatur

Submission is for the weak

Medlem
Skrivet av xzeros:
Skrivet av KatOne:

Och fulast var ju nästan när tjuven skar den där bruden i halsen, och hon som skurits släppte handen från halsen typ 20 sekunder senare för att avslöja sitt sår... fast det var inget sår. En ren och fin hals. Fy fan vad fult. Vet ni hur Decals funkar, jävla skit-utvecklare?

Kanske för att hon sticker henne i sidan av magen med en förgiftat dolk/nål?

Edit: Damn, puck-tvåa..

Det syns inte direkt. Ser inte ens något i tjuvens hand, men jag hinner inte kolla varje frame. Något händer snabbt, och fult är det. Hade det varit en film så hade jag kastat popcorn på bioduken.

Skrivet av DragonPuffer:
Skrivet av KatOne:

Och fulast var ju nästan när tjuven skar den där bruden i halsen, och hon som skurits släppte handen från halsen typ 20 sekunder senare för att avslöja sitt sår... fast det var inget sår. En ren och fin hals. Fy fan vad fult. Vet ni hur Decals funkar, jävla skit-utvecklare?

Hon blev förgiftad och inte skuren i halsen...

Här har vi en annan teori. Förgiftad? Med en nål eller något måhända? Skumt och fult.

Hursomhelst så sätter hon handen på halsen av någon anledning, UTAN ATT ÄNDRA ANSIKTSUTTRYCK, och så faller hon ihop. Inte en övertygande performance. Hade det varit en audition hade jag sagt "Vi ringer upp dig.".

2/10

Men visst, jag hade fel om halsskärandet.

Medlem
Skrivet av Kleptomaniac:

Någon som vet vad det var för låt som spelades i Harlequin videon? PST!

Celldweller - Birthright (Blue Stahli Remix)

Medlem
Skrivet av KatOne:
Skrivet av xzeros:
Skrivet av KatOne:

Och fulast var ju nästan när tjuven skar den där bruden i halsen, och hon som skurits släppte handen från halsen typ 20 sekunder senare för att avslöja sitt sår... fast det var inget sår. En ren och fin hals. Fy fan vad fult. Vet ni hur Decals funkar, jävla skit-utvecklare?

Kanske för att hon sticker henne i sidan av magen med en förgiftat dolk/nål?

Edit: Damn, puck-tvåa..

Det syns inte direkt. Ser inte ens något i tjuvens hand, men jag hinner inte kolla varje frame. Något händer snabbt, och fult är det. Hade det varit en film så hade jag kastat popcorn på bioduken.

Skrivet av DragonPuffer:
Skrivet av KatOne:

Och fulast var ju nästan när tjuven skar den där bruden i halsen, och hon som skurits släppte handen från halsen typ 20 sekunder senare för att avslöja sitt sår... fast det var inget sår. En ren och fin hals. Fy fan vad fult. Vet ni hur Decals funkar, jävla skit-utvecklare?

Hon blev förgiftad och inte skuren i halsen...

Här har vi en annan teori. Förgiftad? Med en nål eller något måhända? Skumt och fult.

Hursomhelst så sätter hon handen på halsen av någon anledning, UTAN ATT ÄNDRA ANSIKTSUTTRYCK, och så faller hon ihop. Inte en övertygande performance. Hade det varit en audition hade jag sagt "Vi ringer upp dig.".

2/10

Men visst, jag hade fel om halsskärandet.

Det finns flera olika gifter som gör att du kvävs genom att halsen inflameras och i ren reflex brukar man ta sig runt halsen!

Är det bara jag som tycker att Harlequin liknar en viss person som slåss mot en annan som klär sig som en fladdermus?

Medlem

Allergisk chock kan man få av många olika anledningar och drabba en på många olika sätt. Att halsen svullnar upp och man kvävs är en relativt vanlig reaktion.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Harlequin: Sure, ser lagom crazy ut och har lite coola moves. Dock, hur många går omkring i mask + gycklar outfit och dödar folk?

Thief: Lät riktigt lovande tills jag såg hur dom hade designat denne och vad dom kunde göra. Lite tidigt att döma kanske men var i mina ögon en besvikelse.

Officer: No comment.

EDIT: Tack CeyBee.


signatur

Submission is for the weak

Medlem

Varför klagar så många? Sen när har ansiktsuttryck och animationer i online-delen av spel blivit så himla avgörande. Inte precis det man tänker på när man spelar. Ta er samman eller skit i spelet om det nu är så dåligt. Herregud, det här är ju en utav de bästa idéerna på länge vad gäller online-delen på ett spel som man tror bara ska vara singleplayer. Jag tror inte att de behöver ansiktsuttryck för att lyckas med spelet.

PS: Gycklarens ansiktsuttryck var bäst.

Medlem

Lite onormalt att sitta och kolla på karaktärernas uttryck i spel, och tycka att företaget borde fin slipa på sånt... Det tar bara en massa onödig tid, alla multiplayer karaktärer har samma rörelse i alla spel.. GTA t.ex när man springer, hoppar, faller m.m.

Nu skippar jag det där.

Spelet i sig kommer att bli riktigt bra så vitt jag vet, och jag har peilat på det nästan för länge.. Det blir riktigt fint nu när man får vara Desmond Miles lite mer.. Som Ezio kommer man få använda en massa olika vapen.

Det finns så mycket nytt med hela spelet bl.a strider på häst, ridning i städer det finns så mycket. Fast det fränaste är ju att bottarna kan slå en sammtidigt istället för en i taget, och att man kan rekrytera och träna Assassins.


signatur

Requiēscat in pāce ~

1
Skriv svar