Se det episka introt till World of Warcraft: Cataclysm

Robot
Medlem
Se det episka introt till World of Warcraft: Cataclysm

Å nej, den pajar byggnader å landskap! Usch vad elakt! >:

Medlem

Jävlar vad arg.

Inaktiv
Medlem
Medlem

Så det var Deathwing trots allt som förstörde byggnaderna i Stormwind? Vi satt och funderade på om de anlitat polska byggarbetare.

Medlem

blizzard kan det där me cinimatics dom =D

Medlem

Så jäkla nice återstår och ser om spelet blir lika epic

En "drake" som ser ut som Godzilla, inspiration från "The Lord Of The Rings", och vatten som ser ut som om det var hämtat från James Camerons "The Abyss", nu har idétorkat slagit till äntligen. What a pile of crap...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Så han är ond eller nåt, om jag har förstått det rätt?

Medlem

En drake?! Så huvudskurken den här gången är en drake? Det var ju himla originellt måste jag säga. Vilken idé! Att ingen annan kommit på det innan! Enbart Blizzard kan komma på ett sådant lysande och briljant förslag! Detta slår ju Lich King med hästlängder! Man är ju helt chockad!
Tummen upp för nyskapande!

Trailen var hur som helst grym! Som alltid när det kommer från Blizzards cinematicsnubbar!


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Medlem

Introt var inte mycket att hänga i granen men Deathwing är inte vilken drake som helst fast det krävs att man läst lite warcraft lore för att förstå till fullo. LK är en liten mes i jämförelse.

Förbannade blizzard sluta fresta mig! Wow är asnice men inte om man vill ha ett liv.

Medlem

Neeej! Jag sitter på skolan och kan inte se det.

Längtar till lunch...

*Läser inte kommentarerna*

Medlem

Så nu kommer han gömma sig för världen tills en patch släpps om ett år? Efter patchen kommer han fortsätta gömma sig och vänta på att bli ihjälslagen, och släppa en massa episk loot som han har skapat? Jag kan också bli game designer på Blizzard!

Medlem
Skrivet av walter_iego:

En "drake" som ser ut som Godzilla, inspiration från "The Lord Of The Rings", och vatten som ser ut som om det var hämtat från James Camerons "The Abyss", nu har idétorkat slagit till äntligen. What a pile of crap...

Du gillar att hata för hatandets skull va?

Medlem

Det finns ju nästan inget som är så roligt som att läsa hatet mot Blizzards spel. Oavsett vad de gör så finns alltid det mest kreativa gnället att läsa om kring deras spel!

Medlem
Skrivet av T.Mani:

En drake?! Så huvudskurken den här gången är en drake? Det var ju himla originellt måste jag säga. Vilken idé! Att ingen annan kommit på det innan! Enbart Blizzard kan komma på ett sådant lysande och briljant förslag! Detta slår ju Lich King med hästlängder! Man är ju helt chockad!
Tummen upp för nyskapande!

Trailen var hur som helst grym! Som alltid när det kommer från Blizzards cinematicsnubbar!

För det första så är det ingen drake direkt, för det andra har du ens koll på loren eller kommenterade du bara för du nu just såg en drake i cinamatic trailern?

okunnig och slänger ur sig nonsens som flesta på denna sidan, get facts before you talk

http://www.wowwiki.com/Deathwing läs igenom själv för jag pallar inte förklara för idioter som slänger ut ord när dom inte vet ett jota.

Medlem

[quote=burkmopp]Å nej, den pajar byggnader å landskap! Usch vad elakt! >:[Jävlar vad arg./quote]

av någon anledning garvade jag riktigt mycket när jag läste detta gissar på att jag är trött

Medlem

Till dom som inte tycker det är "originellt" nog; Deathwing har vart med i Blizzards WoW lore sedan början. Han vart orsaken till BWL i Vanilla även om vi aldrig mötte honom. Nefarion som var skurk då är hans son och Onyixia hans "fru". Nefarions mamma. Han "kommer tillbaka" och har därför inte hittats på nyligen för just denna expansion.

--edit--
Oj, såg precis FuzioN's inlägg. /agree

Medlem
Skrivet av T.Mani:

En drake?! Så huvudskurken den här gången är en drake? Det var ju himla originellt måste jag säga. Vilken idé! Att ingen annan kommit på det innan! Enbart Blizzard kan komma på ett sådant lysande och briljant förslag! Detta slår ju Lich King med hästlängder! Man är ju helt chockad!
Tummen upp för nyskapande!

Trailen var hur som helst grym! Som alltid när det kommer från Blizzards cinematicsnubbar!

Så trött jag blir på dryga människor som öppnar munnen innan de tänker. WoW är ett spel baserat på en extremt stor mängd lore med många onda och goda karaktärer. Halva wow är trots allt loren och inte bara spelandet vilket gör att folk hellre spelar det än de flesta andra crap-mmo's.
Deathwing är som folk nämnt här, en fiende som varit med sen början. Han är väl en av "the original dragonflights" som efter att ha blivit ond bytte namn till deathwing och efter att blivit berövad sin kraft av de andra drak aspekterna, med hjälp av krasus och rhonin(om jag inte minns helt fel) så försvann han och ingen visste vart. Han hade tidigare tagit deras krafter och nu är han väl återställd efter nederlaget antar jag. Det går att läsa om i day of the dragon om man är intresserad.

Inaktiv

Ser ju riktigt tjusigt ut! Men det blir inget återfall av WoW ändå denna gången.. tagit lite avstånd till spelet nu när jag vet att det bara blir lättare och lättare för pegi +12 spelarna! Och.. i väntat på Diablo 3 naturligtvis..

Medlem

Nice cinematic. Men dom hade kunnat dra på med ännu mer effekter.

Pansarknekt
Skrivet av jyggen:

Så det var Deathwing trots allt som förstörde byggnaderna i Stormwind? Vi satt och funderade på om de anlitat polska byggarbetare.

Knappast, man får vad man betalar för.


signatur

Ooooh the drama!

Medlem

Är det bara jag som blev besviken på introt? Hade väntat mig minst 4 minuter och mera händelser i introt.

Lich King introt är tio gånger bättre!

Och jag kommer inte falla tillbaka ner i träsket! Skall hålla mig till Starcraft 2! Sen Guild Wars 2! Kanske, kanske Star Wars The Old Republic.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Lite generic dialog men effekterna var som vanligt bland de bästa i spelgenren.

Det är förmodligen den bästa expansionen hittills rent tekniskt. Mycket bra ändringar, rätt områden för oss lorefreaks, samt att spelet blir lite svårare och aningen mer komplicerat. Ingen aning varför folk verkar tro motsatsen om just detta, kanske det verkar så då de visuellt bantat ned talent trees.

Medlem

Fan vad episkt! Jag bokade skiten idag


signatur

Game long and prosper

Medlem

Jag hade hellre sett ett montage av raserna/klasserna som gör coola saker igen. Kanske en tauren paladin, en goblin som kör över en worgen i deras hotrod-mount, kanske t.o.m en gnom för en gångs skull.

Medlem

Stör mig på dryga människor som bara kommenterar utan någon alls kunnighet inom ämnet :/

Grymt snygg intro iaf, dock känns den himla op när den förstör städer osv och sen får den stryk av en pug på 20 personer..

En liten sak förbryllar mig: Anses inte Warcraft II: Beyond the Dark Portal vara canon i Warcraft-universumet?

Deathwing är en av Horde-sidans hjältar (eller kanske snarare skurkar) i det spelet och världen gick inte under bara för att han var med. Hur lyckades Blizzard förvandla honom från en drake som någon goblin fäst metallplattor på till världens undergång?

Medlem

Jag tycker inte det slår Wotlk-introt. :-/


signatur

Nämen!

123
Skriv svar