Nyversion av Duke Nukem 3D på väg

Robot
Medlem
Nyversion av Duke Nukem 3D på väg

soft! hoppas det kommer ut innan jag blivit för gammal och kommer inte ihåg hur man använder en dator..

Medlem

Kul att killen inte har byggt nåt annat än taket i Hollywood Holocaust och redan gör en previewvideo

Edit: De hade visst gjort lite e1m3 också

Medlem

zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Medlem
Medlem

Äntligen gör någon detta.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

And of course the question in everyone's heads...
Will there be co-op?

Jag hoppas i alla fall på lite coop

Medlem

Unreal Tournament 3 motorn! najs!

Medlem

rätt ointressant.. precis som så många andra remakes / TC' så är chansen mycket liten att vi kommer få sen en slutgilitig version. Samma med Black Mesa..

även OM nu detta någonsin kommer ut, så kommer det ta 4-5 år fro.m nu, dvs knappast speciellt next-gen då det väl är klart..


signatur
Medlem
Skrivet av mrpeters:

And of course the question in everyone's heads...
Will there be co-op?

Jag hoppas i alla fall på lite coop

Läs om, läs rätt.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Pansarknekt

KÖTT!


signatur

Ooooh the drama!

Medlem

Det är sällan jag ser ett spel och vattnas i munnen, men detta lyckas. Jag vill verkligen ha det!

Medlem

måste kännas lite otacksamt att göra högdetaljerade banor i UE3-motorn som ändå kommer speedrunnas igenom på 25 sekunder.

Medlem

Om inte annat kan man ju medan man väntar återuppleva vanliga Duke3D med HRP som inkluderar högupplösta texturer och 3D-modeller för fiender och items, m.m, vilket också är en mycket trevlig upplevelse då det är så välgjort.

http://hrp.duke4.net/

Medlem

Wow, ett första utkast av de första 20 kvadratmetrarna på första banan i spelet - iofs utan UI, vapenmodell etc. Endast 99.9% kvar till version 1.0 står klar!

Medlem

Ser fram emot detta, men återstår och se om det någonsin blir klart.

Någon som vet vad som hände med Half-life2 mod. Black Mesa?
Var ju nästan klar för ett år sedan , med sedan varit helt tyst.

Medlem
Medlem

Kommer ihåg att en remake av DN: 3D var på tapeten för några år sen också då av fans men att 3D Realms krossade projektet och skapade lite rubriker. Bra att Gearbox supporterar detta.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Kollar man forumsidan där projektet disskuteras så är dom för tillfället två leveldesigners så det lär nog ta ett tag innan dom kommer någon vart. Sen att visa upp taket från introscenen kändes lite meningslöst, det är inte mer än någon timmes jobb även om det var hyfsat detaljerat.

/ LordDaimos

Inaktiv

Grymt! Skall lätt spelas när det är färdigt! Kan inte få nog av Dukie Nukie!

Medlem

kommer aldrig släppas

Medlem

Mjölk?


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

1
Skriv svar