The Lord of the Rings: Aragorn's Quest

Robot
The Lord of the Rings: Aragorn's Quest

Sagan om ringen-älskarna får härmed ännu ett spel att fylla ut samlingen med. Frågan är hur länge det egentligen går att mjölka Tolkiens trilogi med spel efter spel?

#lord-of-the-rings-aragorns-quest


Medlem
The Lord of the Rings: Aragorn's Quest

Jadu.. vad ska man säga till det här spelet?
"Spring för livet, Aragorn kommer...." ?


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

+ för ordskämt.

Det känns som känslan försvinner så fort man greppar den fula kontrollen...


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Har inte använt mitt Wii sen jag klarade No More Heroes, så det kanske är värt att köra lite co-op!

Medlem
Skrivet av 73mpl4R:

Har inte använt mitt Wii sen jag klarade No More Heroes, så det kanske är värt att köra lite co-op!

och du kommer förmodligen inte använda ditt Wii till detta spel med tanke på att du måste först och främst köpa dig en Ps3 samt en eyetoy+move+en extra kontroll (för co-op):p


signatur

woop woop

Inaktiv

summa sumarum av spelet: "Shit in a bag, then punch it."


signatur

ASUS Maximus Gene-Z | Intel i5 2500 3.3GHZ (OC 4.3GHZ) | 16GB DDR3 1600MHZ | 1xEVGA GTX 670 2GB FTW | DELL U2412M | 2x1TB 7200rpm HD

Ser lika häftigt ut som en ICA-påse...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Är jag blind eller står det inte längre till vilka plattformar spelen kommer till?


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem
Skrivet av SeniiL:

Är jag blind eller står det inte längre till vilka plattformar spelen kommer till?

Heh, högst upp!

Medlem
Skrivet av Oliveeer:
Skrivet av SeniiL:

Är jag blind eller står det inte längre till vilka plattformar spelen kommer till?

Heh, högst upp!

Nej, det är bara testplattformen.

Medlem

När ska dom sluta med att göra LotR spel? Har vi inte redan räddat Midgård som hack n' slash hjältar och via RTS?

Aja, hoppas dom slutar att göra halvdana LotR spel efter "War in the North" och fokuserar mer på andra spel istället. :/

Medlem

Varför fortsätter dom att ge ut dom här skit spelen ? LOTR förtjänar inte det här. Dom har möjligheten att göra bra spel baserat på historien istället gör dom skit saker man blir så besviken. ge mig ett BFME 3 eller ett bra lotr spel

Medlem

" aragorn nu igen ? jag orcar inte! " Hhaha det var det bästa på länge


signatur

Never trust a game master with a big smile on his face

Medlem

Videon säger allt. Fruktansvärt stelt, fult och tråkigt.

Medlem

Svårgissat...

1
Skriv svar