Hitta tillbaka till djungeln i Men of War: Vietnam

Robot
Hitta tillbaka till djungeln i Men of War: Vietnam
Medlem
Hitta tillbaka till djungeln i Men of War: Vietnam

Jag kom och tänka på Battlefield: Heroes...tyvärr antar jag.


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

Medlem

Oh! Detta ska köpas! Men of war är så jävla roligt - Hoppas bara dom tagit in lite nya röstskådespelare..


signatur

"All those moments will be lost in time... like tears in rain. Time... to die." - Roy Batty

Medlem

Men of War köpte jag för en tjuga och ångrade det enormt. Kunde köpt en glass eller nåt annat kul för den.


signatur

Redigerat 2010-05-23 13:37 av dig

Medlem

Men of War är helt enormt kul i multiplayer och galet tråkigt i singleplayer. Finns väldigt få strategispel om Vietnam dessutom, och de som finns är inte direkt bra. Detta ser ut att ha potential dock. ^^

Medlem

Men of War är fantastiskt. Som Company of Heroes fast bra.

Medlem
Skrivet av AshTray:

Men of War köpte jag för en tjuga och ångrade det enormt. Kunde köpt en glass eller nåt annat kul för den.

Fail på dig då din casual gamer, MoW är ju fan de bästa strategi spel som släppts, otroligt bra realism och fysiken i spelet finns inget som kommer i närheten när det gäller ballistics , m.m

Medlem

"...såväl som den nordvietnamesiska sidan."
Äntligen! Ska bli riktigt intressant.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Mmmmmm Vietnams jungler...

Medlem

Nice, Men of War är ruskigt kul.

Medlem

been there done that....so many times...tack FZ btw som lagt reklam över hela jävla sidan så det tar 10-20 sekunder innan man kan börja scrolla hackandes

Medlem

Kommer bli Awsome. Men of war var riktigt jäkla bra. Men of war AS och Vietnam lär nog bli minst like nice.

Medlem

Tycker inte om "Men Of War" så mycket. Har aldrig varit något för mig! För mig blir det att vänta på bc2 Vietnam


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Medlem
Skrivet av andreashal91:

Tycker inte om "Men Of War" så mycket. Har aldrig varit något för mig! För mig blir det att vänta på bc2 Vietnam

Du kanske inte gillar RTS över lag? BC är ju ett FPS och något helt annat.

MOW är för mig bland det bästa som hänt RTS världen.


signatur

Gamer since day one!

Medlem

Vad heter låten?

Medlem
Skrivet av Mortalis:

been there done that....so many times...tack FZ btw som lagt reklam över hela jävla sidan så det tar 10-20 sekunder innan man kan börja scrolla hackandes

Om din dator inte klarar av att visa FZ så borde du på allvar fundera över en annan webbläsare eller något nyare under huven.

Medlem

Ser jävligt fult ut.

Medlem
Skrivet av InsaneSharky:

Ser jävligt fult ut.

Det är ett RTS och inte ett FPS spel. Många som inte tycks fatta det.
För att vara ett RTS spel så tycker jag det ser helt klart mycke bättre än de flesta andra. Dessutom har de en grym fysikmotor.

Det är som att klaga på att en ingame cinematic i starcraft 2 är inte like snyggt som crysis 2

Medlem

Hade helt missat detta, ska blir kul!

Men of War, Faces of War och Soldiers heroes of World War II är riktigt bra spel!

1
Skriv svar