Remedy söker producent för 360-titel

Robot
Medlem
Remedy söker producent för 360-titel

tar det lika länge att få ut som första spelet känns det ju onödigt att dom gör det till 360, då den här generationen kommer vara över för längesen..

Medlem

Hoppas verkligen inte att de fortsätter med Alan Wake! Kanske om det återgår till vad det lovade att Alan Wake skulle vara från början i så fall - En öppen värld och annat fin fint, man kunde förhandstitta på i början (sök på YouTube). Inte detta linjära mörkret det harklade upp och som dessutom enbart kom till konsol! GE MER PC!


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Medlem
Skrivet av Blajjarn:

tar det lika länge att få ut som första spelet känns det ju onödigt att dom gör det till 360, då den här generationen kommer vara över för längesen..

Eftersom de har motorn klar ska det knappast ta i närheten lika länge denna gång. Skulle de dessutom vilja lägga in dessa open world-element som man tidigare lovade i 1an så är deras motor redan open world. Man spärrade bara av områden i 1an.

Medlem

Hoppas ett andra Alan Wake-spel kommer ut. Det första var underbart och riktigt underhållande från början till slut Blev nästan lite ledsen när eftertexterna rullade på slutet.

Medlem

Remedys svek av PC-spelarna fortsätter. Jag hade stora förhoppningar på Alan Wake med dess öppna världar och imponerande DX10-grafik, jävligt stor potential... Jag tycker de får skylla sig själva att Alan Wake sålde dåligt. Verkar ju bli ännu en besvikelse från Remedys sida.

Medlem

Hoppas det är 2:an. Ettan är ett riktigt bra spel som fler borde införskaffa och uppleva. Jag skulle säga att det är en av de spelen som talar för ett inköp av X360 om man inte har en.

1
Skriv svar