Har precis tagit upp båten

Medlem
Har precis tagit upp båten

Så jag tycker det är dags att börja blogga lite igen. Satte nytt PB på gädda i helgen, drygt 5 kg på flugspö, det var en riktigt kul och nervpirrande fight!

I övrigt så har jag bytt jobb och pendlar nu från Gävle till Uppsala, vilket är mycket tröttsamt. Dagarna har blivit långa och kvällarna korta.

Jag har knappt spelat något sedan förra inlägget men har nu köpt Medal of Honor och Wolfenstein, sedan tidigare har jag även ett gäng spel som jag inte spelat klart.

Ett av dessa var Bionic Commando. Vilket bottennapp, jag är glad att jag endast betalade 99:- för det. Alltså det har potential, grafiken och animationerna är helt ok, känslan med. Det som förstör spelet totalt är att det är så stängt, sparmekaniken, och bandesignen. Storyn är ju inget att hänga i julgranen heller. Inget spel jag rekommenderar, inte ens för 99:-.

Medal of Honor tycker jag är ganska kul, har bara testat mp än så länge dock. Det känns lite tunt i jämförelse med sina konkurrenter (upplåsningar, lvlar etc.), detta (bristen på upplåsningar) innebär att det har potential som tävlingsspel i mina ögon. Inte för att jag har tid eller ork att komma upp på den nivån (kanske inte ens talang heller).

Nåja det får räcka för denna gången, ska försöka uppdatera lite mer frekvent ett tag framöver.

#blogg


signatur

Tempus fugit.

Har precis tagit upp båten

Nej, fy farao, Bionic är inget att ha, jag skippade själv att köpa det för 50:- på Expert, vilket bottennapp...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

1
Skriv svar