Gamex - Ny svensk spelmässa

Medlem
Gamex - Ny svensk spelmässa

Gamex är en ny svensk spelmässa (tror jag) som kommer att vara i kista, stockholm den 4-7 november.
Det kommer vara utvecklare som EA, Activision, THQ, Sega mm som ställer ut där.
Mer info finns på [www.gamex.se].
Jag hoppas att mässan kommer växa genom åren och locka flera stora utvecklare och bli en hyffsat stor mässa i europa/världen.
Jag ska dit, några mer som ska?

Medlem

Jag ska nog dit, inte bestämt mig ännu.


signatur

"High life on low budget"

Jag kommer.


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Medlem

7 November har jag lovat att gå på HIF's sista hemmamatch, så det kan bli tajt! Men jag ska sannerligen försöka

Medlem

Ska alldeles säkert dit, men vill veta om det är olika utsällare olika dagar. Dåligt med info på hemsidan.

Medlem

Blev fredagen och lördagen som jag och några polare går på den.
Kan bli svinbra.. eller typiskt medelsvenskt...


signatur

"High life on low budget"

Jag kommer vara där och ta in den mediokra stämningen Skandinaviska mässor brukar förmedla, kan inget annat än rekommendera E3 och luncha på Sadle ranch i Pc Gamer´s spår.
Deras burgare tog död på min glupska stolthet.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Bor ju bara en 40min bort med tåg, blir nog att besöka några timmar. Pröva lite nya spel osv.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem
Skrivet av Traveller in time:

Jag kommer vara där och ta in den mediokra stämningen Skandinaviska mässor brukar förmedla, kan inget annat än rekommendera E3 och luncha på Sadle ranch i Pc Gamer´s spår.
Deras burgare tog död på min glupska stolthet.

Hmm.. om jag inte minns fel så är E3 endast för branschfolk.. vilket innebär att gemene man inte kan komma in. Kanske dumt att rekomendera E3 då


signatur

"High life on low budget"

Frilansare

Glöm inte att hälsa på PC Gamer och FZ på mässan!

Skrivet av bent toe:
Skrivet av Traveller in time:

Jag kommer vara där och ta in den mediokra stämningen Skandinaviska mässor brukar förmedla, kan inget annat än rekommendera E3 och luncha på Sadle ranch i Pc Gamer´s spår.
Deras burgare tog död på min glupska stolthet.

Hmm.. om jag inte minns fel så är E3 endast för branschfolk.. vilket innebär att gemene man inte kan komma in. Kanske dumt att rekomendera E3 då

Fortfarande?
Jag var ju i för sig där innan "reformen" skedde.
Ifall det endast är för branchfolk så har du ju rätt i att det är onödigt att rekommendera E3. Still its a sight to be seen.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Kostar det eller är det gratis?

Medlem
Skrivet av verpis:

Kostar det eller är det gratis?

4-Dagarsbiljett 220:-

Dagsbiljett Vuxen 140:-

Dagsbiljett Barn 4-10 år 90:-

1
Skriv svar