En fråga angående webhallen

Medlem
En fråga angående webhallen

Nu är det så att jag har beställt både black ops och fable 3, får jag då fable 3 på releasedagen eller kommer den tillsammans med black ops? Hade totalt glömt att tänka på det när jag beställde.

Ligger båda spelen i samma beställning så skickas de tillsammans när båda har släppts.
Annars så gör du separata beställningar på spelen och får dem vid respektive release och slipper då vänta på det senare datumet för att få det som redan släppts.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Släng iväg ett mail så löser det sig säkert. De är oftast hjälpsamma.

Ring kundtjänst och kolla upp med dem!

Medlem

Ska testa tack för hjälpen

Från service och hjälp-avdelningen på deras sida:

07. Fråga: Om jag bokar flera spel i samma order, skickas de ut ett och ett, eller tillsammans?
Svar: De kommer att skickas ut som en försändelse, när ordern är komplett. Om det är ett långt glapp mellan releaserna kommer vår webshop föreslå att dela på ordern till olika försändelser, men om releasedatumen ligger nära inpå varandra kommer detta inte att ske. Vi rekommenderar istället att du lägger en beställning per förbokning.

Finns nästan alltid svar att finna på stället, bara man letar.


signatur

In my youth I was bitten by a girl with a rabid tooth

Medlem

Jo jag såg det efter jag hade ombeställt och kollat igenom vanliga frågor. Tack för hjälpen ändå

1
Skriv svar