Professor Layton vs. Phoenix Wright - på riktigt!

Robot
Medlem
Professor Layton vs. Phoenix Wright - på riktigt!

Ser ruskigt trevligt ut måste jag säga. Blir att hålla utkik efter detta om och när det tar sig till våra längdgrader.

/ LordDaimos

BME
Medlem

bara 24 timmar efter det annonserats... FZ tar upp bottenstriden med kotaku om snabbhet


signatur

[TDL]Ngoba thina siya zazi

Medlem
Skrivet av BME:

bara 24 timmar efter det annonserats... FZ tar upp bottenstriden med kotaku om snabbhet

whine much.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem

Woah EPIC!! O__O


signatur

//Nothing worth doing in life is easy.

Medlem

Någonting exploderade i mitt huvud när jag hörde den här nyheten, och det var fan underbart.


signatur

Gammalt nick: General Hotshot
All makt åt John, vår befriare.

Medlem
Skrivet av klossen:
Skrivet av BME:

bara 24 timmar efter det annonserats... FZ tar upp bottenstriden med kotaku om snabbhet

whine much.

Faktiskt, de flesta har redan hört om det innan de kommer hit. Detta var riktigt långsamt gjort av FZ.

Medlem

Seriously OMFG!

Inaktiv
Medlem

Well, jag hade i alla fall inte hört om det innan detta. Ser ju bra ut... i mellansekvenserna. Undrar hur gameplayer är. Tvivlar på att det är dåligt dock. xD


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem
Skrivet av Zmizk:
Skrivet av klossen:
Skrivet av BME:

bara 24 timmar efter det annonserats... FZ tar upp bottenstriden med kotaku om snabbhet

whine much.

Faktiskt, de flesta har redan hört om det innan de kommer hit. Detta var riktigt långsamt gjort av FZ.

Fast det finns också folk som inte håller koll på andra hemsidor och inte bryr sig speciellt mycket iheller..;)


signatur

Does your mother really know you're a game-a-holic?

Medlem
Medlem

I have no objections

1
Skriv svar