Smyghumor på FZ?

Ambassadör
League of Legends
Smyghumor på FZ?

Är det bara jag eller försöker FZ:s skribenter smyga in mer och mer humor i sina rubriker och "filmtexter" än vanligt?

För en vecka sen kom en artikel om spelet "The Hunter" med den underbara rubriken "Stämningsfull The Hunter-trailer gör oss sugna på ett skjut"

Idag kom ett annat smygexempel i artikeln
Gandalf är chanslös mot stora stenar

Själva rubriken är kanske lite förvånande och trailern är mycket speciell den med men det är texten som står över den lilla rutan som visar filmen. Den lyder

Citat:

You shall not pass! (Tro fan det!)

Detta är bara de två exemplen som jag orkar leta upp men jag har upptäckt detta mer och mer i artiklarna här på hemsidan. Är detta en ny approach från FZ eller är det bara jag som inte uppmärksammat detta innan?

#blogg

Medlem
Smyghumor på FZ?

100% vem som skriver artikeln, vissa recensioner har alltid vart rätt mycket skämt i, andra verkar inte ha lika mycket humor. har inte direkt mappat vilka som skriver skämt


signatur

Intel kvadrubbelcore 400ghz, 6k interminne 10000mhz, 5yotabite hårdisk, Radeon 7770x6 10gb.

Hm, det är väl främst Hampus och jag (vi är båda nyhetsskribenter) som skriver de lite knäppare texterna, faktiskt.

Eftersom jag själv publicerat dryga 2500 nyheter de senaste två åren hade jag nog tröttnat för länge sen om jag inte tillåtits sväva ut lite i mina nyheter!

Ambassadör
League of Legends

hehe. det var absolut inget negativt menat. Jag uppskattar verkligen detta och jag hoppas att du svävar ut så mycket som du gör nu i framtida artiklar också.

Mer humor åt folket

Medlem
Skrivet av dali:

hehe. det var absolut inget negativt menat. Jag uppskattar verkligen detta och jag hoppas att du svävar ut så mycket som du gör nu i framtida artiklar också.

Mer humor åt folket

+1


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

1
Skriv svar