Följ en äventyrares upptäcksfärd

Robot
Följ en äventyrares upptäcksfärd

En youtubare kallad X har spelat in över 40 avsnitt från sina äventyr i Minecraft, från de första stapplande stegen till resan till jordens botten.


Medlem
Följ en äventyrares upptäcksfärd

Hm, det verkar ändå en smula djupare än jag trott. Men om jag någonsin skulle köpa det här så skulle det vara efter spelet gått ur alpha, förslagsvis efter att en hel del fler recept lags in och kanske även efter att grafiken fått sig en liten boost. Typ som av de texturpack som faktiskt redan finns ute. En smula snyggare är allt jag behöver.

Medlem
Skrivet av KatOne:

Hm, det verkar ändå en smula djupare än jag trott. Men om jag någonsin skulle köpa det här så skulle det vara efter spelet gått ur alpha, förslagsvis efter att en hel del fler recept lags in och kanske även efter att grafiken fått sig en liten boost. Typ som av de texturpack som faktiskt redan finns ute. En smula snyggare är allt jag behöver.

Grafiken är ju en del av det som gör spelet! Visst skulle jag vilja se lite coola ljus/skuggeffekter i framtiden men

Läste i Aftonbladet att han sålt över 400 000 exemplar!? Men ni visade ju något helt annat? Det stod även att han skulle skapa en spelstudio som färdigställde spelet

FZ ni får fan fixa en intervju med snubben! Framtida planer med mera


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Älskar den här LP:n

Skägg.
10 Chambers

Det stämmer att han har sålt mer sedan vår förhandstitt, han tog väl 400k för en vecka sedan. Vi har jagat Markus Persson för en pratstund men inte fått napp. Men det stämmer, han är i full färd med att skaffa kontor och de är nu sex personer på företaget.


signatur
Medlem
Skrivet av KatOne:

Hm, det verkar ändå en smula djupare än jag trott. Men om jag någonsin skulle köpa det här så skulle det vara efter spelet gått ur alpha, förslagsvis efter att en hel del fler recept lags in och kanske även efter att grafiken fått sig en liten boost. Typ som av de texturpack som faktiskt redan finns ute. En smula snyggare är allt jag behöver.

om du någonsin ska köpa de så ska du köpa det innan alphan "tar slut" för du får alla uppdateringar gratis och det är halva priset under tiden det är alpha

1
Skriv svar