Bästa Fallout: New Vegas-buggen (vi har film också!)

Frilansare
Bästa Fallout: New Vegas-buggen (vi har film också!)

Fallout New Vegas är riktigt buggigt på 360. På PC:n har jag ännu inte upplevt mer än pop-up-texturer och berg som man kan ramla ner i. (Förutom den allmänt småkrappiga Oblivion-motorns vanliga skavanker).

Jag vet inte vilken version den här underbara filmen kommer från, men hade mitt spel startat så här hade jag blivit ännu mer hooked! Galet mycket Twillight Zone-vibbar.

<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/ToKIkw3LIoQ?fs=1&amp;hl=sv_SE"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/ToKIkw3LIoQ?fs=1&amp;hl=sv_SE" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>

#blogg

Medlem
Bästa Fallout: New Vegas-buggen (vi har film också!)

Ha Ha Ha! värsta exorcisten ju.

Medlem

Herregud, första scenen i spelet och man möts av...det där!

Precis, jag tror du menar Exorcisten, inte Twilight Zone; och det är ju lite mysigt med buggar...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Frilansare

Nej, jag menar såklart det jag skriver - Twillight Zone.

Medlem

klockrent ju! haha

Medlem

Haha, buggar är roliga så länge de inte krashar spelet ^^

Medlem

Oblivion-motorn, lol. Aka Gamebryo. Och det är inte ens samma version av Gamebryo som till Oblivion (men någon generationsskifte är det väl knappast...).

Men visst är Gamebryo rätt jäkla bug prone i Bethesdas händer. Det är därför man moddar!

Medlem

Mjo, det där har hänt för mig också..
I fallout 3 och Oblivion

men dock bara under Windows 7


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Twillight Zone är det som gäller och jag säger inte det enbart för jag äger alla säsonger 8)

Medlem

Jag ställer mig snarare frågan.. Hur har dom missat detta? Detta var ju inte en direkt liten bugg heller!

1
Skriv svar