Solid Snake får spö av en kvinna - i 3D

Robot
Medlem
Solid Snake får spö av en kvinna - i 3D

Det där är ju inte Solid Snake... faktiskt.

Medlem

Grymt snygg grafik, skulle kunna tro det var till PC.

Och som jag alltid har sagt gör inblandandet av 3D allting så fruktansvärt gimmickight, det är aldrig en DEL av själva upplevelsen, det TAR IFRÅN upplevelsen, typ "aha, nu tycker dom att jag ska säga wow"

Medlem

Man lär ju tröttna på att spelet var femte sekund avbryts av någonting som flyger mot skärmen.

Medlem

för det första, det är big boss och för det andra, det är inget nytt spel, det är PS2 spelet MGS3 snake eater som de bara gör i 3D


signatur

ID software, FPS gudarna!

Medlem

Över användning av 3D? Japp!

gnu
Medlem

kan dom sluta släppa mgs spel till handburna konsoler?

Inaktiv

Är den blonda en man? Har ju iofs bröst men svårt att avgöra tycker jag

Inaktiv

Eum, det är ju inte solid snake. Det är Big Boss, och han slåss emot Eva?! Eller vad hon heter.

Medlem

nja det är Big Boss som slåss mot THE Boss...

Medlem

Om det är så viktigt att ha rätt så är det NAKED SNAKE som möter THE BOSS. Ni förolämpar hela Metal Gear.


signatur

i7 2600K(2011)/GTX 1080/ACER Predator Z35 | PS4 | PS3 | Wii | PS2 | SNES | GB | NES

Medlem

Det är inte Solid Snake utan Naked Snake, och han slåss mot The Boss och det är inte Eva.

Naked Snake blir Big Boss efter han har dödat henne i slutet av MGS3


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Det enda ord som jag kommer på som beskriver det här klippet är: CORNY!
Slogs eller älskade de i slutet var den stora frågan? Inte blev man klokare av det där klippet. Nils Poppe goes James Bond typ.

Medlem

Väldans vad många det är - av kommentarerna att döma - som inte spelat spelhistoriens storymässigt vackraste bossfight.


signatur

The digital society furthers human flaws and selectively rewards development of convenient half-truths.

1
Skriv svar