Vinn en Hundkoja med din Iphone

Robot
Vinn en Hundkoja med din Iphone
Medlem
Vinn en Hundkoja med din Iphone

Låter rätt skoj, haha

Medlem

Det låter väldigt roligt faktiskt ^^


signatur

Save thy self, because nobody else will.

Inaktiv

Låter rätt skoj

Medlem

Låter skoj, men synd att man aldrig bor i såna städer där såna här evenemang/arrangemang hålls. + att ja inte har en iPhone, utan en Android.. men ajja. Kul lät det att vara iallafall

Medlem

Som Rabbit-gamemodet i Tribes typ

Vet väl inte riktigt om den här nyheten passar in på fz dock. Har väl inte direkt något med dator/konsol-spel att göra? Eller ska ni börja recensera appar till iphone och android härnäst?

Medlem

kanske dags o bygga en 52m2 stor mur runt sig då ja. Sen mat för en vecka så får man en bil


signatur

Godspeed

Medlem

Det här låter som en riktigt kul tävling.
Jag vet dock inte om chansen till vinst är så stor att det lönar sig att köpa en iPhone

Medlem

Har en iPhone och bor i Stockholm, dessvärre utanför tullarna nuförtiden. Hur ska man göra på natten? Går ju inte att gå och lägga sig, då snor någon den.. Kanske ska testa i början för skojs skull

Medlem

Diskriminering mot alla som inte har iphone!!!!!


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

S_Z
Medlem

Riktigt skoj ide måste jag säga

Redaktör
Skrivet av Wartex:

Vet väl inte riktigt om den här nyheten passar in på fz dock. Har väl inte direkt något med dator/konsol-spel att göra? Eller ska ni börja recensera appar till iphone och android härnäst?

Mja... Det är ju en ny sorts "spel", en blandning av irl-lekar och digital underhållning. Ligger kanske inte inom vårt huvudsakliga täckningsområde men jag tycker ändå det är lite intressant. Om inte annat brukar en eller annan off topic-nyhet brukar slinka igenom ibland.


signatur
Inaktiv

Som jag har förstått det så om man förlorar gps signalen så kommer man att "tappa" den så andra kan komma dit och plocka upp den, sedan finns det ett spärr område man inte får gå utanför för då tappar man den med.

Sedan kl 20:00 så sparas allt och går igång sen nästa dag igen och har man den då det "sparas" så får man låna bilen i talan i en vecka.

När man snor bilen från en annan så är det en spärr på en minut innan man kan ta tillbaka den.

Om något av det är fel så rätta gärna ^^

Inaktiv

Gäller att hålla mobilen laddad! Roligt att dom provar på nya grejer!

Medlem

Haha, låter skoj

Medlem

Låter rätt skoj, heheehehehehe


signatur

while(I.alive()){cout << I.says("Tjenare");}

1
Skriv svar