"Battlefield 3 behöver lite extra uppmärksamhet på PC"

Robot
Medlem
"Battlefield 3 behöver lite extra uppmärksamhet på PC"

Hoppas det blir bra!

Medlem

yä , låter som om de är medvetna i alla fall , nu upp till bevis ! som sagt.

Medlem

lol, anställ lite bättre folk så ni kan göra en fungerande hitbox, en fungerande nätkod och skönare känsla på springandet/hoppandet till att börja med kanske.

Medlem

jag är enormt skeptiskt.. tror dessa stollar misslyckas. men hoppas kan man ju alltid.

Medlem

Det hoppas vi på.

Medlem

Ifall de gör bf3 exklusivt till PC har de alla chanser att lyckas enligt mig. Det är väl dock kanske något man får drömma om...

Medlem

Bla bla bla, Blir det multiplattform kommer det suga älgspermacesar.

Medlem

Skrota frostbyte och ge oss ett 64-player med alla sorters fordon samt laglåsta vapen, fler klasser och banan Strike at karkand!

Ta Bf2 och uppdatera det med en nyare motor så är det klart, vet jag!

Medlem

Sen BC2 har jag tappat all respekt för DICE.


signatur

Redigerat 2010-05-23 13:37 av dig

Medlem

Så länge de tar tillbaka känslan av de större slagen i BF2 med alla fordon
Det var så guld med bomb planen och stridsvagnar och allt ^^

Medlem
Medlem

Jag önskar död åt konsolerna. Länge leve PC:n!

Mvh 360-ägare.


signatur

"All those moments will be lost in time... like tears in rain. Time... to die." - Roy Batty

Yes, show me the money!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Jozo:

Skrota frostbyte och ge oss ett 64-player med alla sorters fordon samt laglåsta vapen, fler klasser och banan Strike at karkand!

Ta Bf2 och uppdatera det med en nyare motor så är det klart, vet jag!

+1

Konsollportat skit kommer jag inte att köpa. BF:BC2 visade klart och tydligt att det går åt h*lvete när EA/DICE portar FPS.

Kan man sen varken flyga(även om jag personligen avskyr "piloter" i bf2) eller lägga sig ner i skydd på marken så är det ännu säkrare att de inte får mina pengar.

Därutöver behövs RIKTIGA dedikerade servrar och inte nåt hyrskit i fjärran länder med ett ping högre än medel-IQ i EAs styrelserum.

Inte att förglömma... modd-stöd, adminmöjligheter och ett FUNGERANDE "anti-fusk" (punkbuster är i det närmaste värdelöst)!!

[/rant]

Medlem

Låter perfekt^^ Älskar dice ärligt talat dom gör deras spel efter vad vi vill till skillnad från dom där giriga CoD:MW2 Skaparna som bara ska ha ut så mycket pengar som möjligt ur spelet...

Medlem

Man kan ju alltid hoppas...


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

Medlem
Skrivet av henkka:
Skrivet av Jozo:

Skrota frostbyte och ge oss ett 64-player med alla sorters fordon samt laglåsta vapen, fler klasser och banan Strike at karkand!

Ta Bf2 och uppdatera det med en nyare motor så är det klart, vet jag!

+1

Konsollportat skit kommer jag inte att köpa. BF:BC2 visade klart och tydligt att det går åt h*lvete när EA/DICE portar FPS.

Kan man sen varken flyga(även om jag personligen avskyr "piloter" i bf2) eller lägga sig ner i skydd på marken så är det ännu säkrare att de inte får mina pengar.

Därutöver behövs RIKTIGA dedikerade servrar och inte nåt hyrskit i fjärran länder med ett ping högre än medel-IQ i EAs styrelserum.

Inte att förglömma... modd-stöd, adminmöjligheter och ett FUNGERANDE "anti-fusk" (punkbuster är i det närmaste värdelöst)!!

[/rant]

Bra sagt

Däremot så finns det knappt bättre AC än Punkbuster. Och tanken som spridits över EA's UK forum är också att de (dvs EA i största lag) vill att folk fuskar och sen blir bannade, för att möjligheten är att de kommer köpa en ny kopia av spelet, vilket betyder CA$H till EA (!)

Jag stödjer inte den teorin dock.

Medlem

Jag älskar BFBC2 på PC... tycker det är skön känsla i det mesta där. Saknar dock 64 players banor och flygplan.
Annars tycker jag att dom på DICE gör gudomligt bra spel!

Medlem

Likt förbannat lär BF3 vara en halvtaskig konsolportning.

Medlem

att de ens nämner detta är bara ett bevis på att de inte tänkt tillräckligt mycket på PC:n

Medlem

Upp till bevis som sagt.

Medlem

PC ftw!


signatur

Meep!

Medlem

Bad Company 2 med 64+ players och flygplan, något mer behövs inte.

Medlem

dom har redan sagt att dom har olika teams till pc, xbox, ps. dvs pc versionen kommer högst troligt INTE bli "konsolifierat"

Medlem

Fan nackskott om de failar med det här...

Medlem
Skrivet av zhrooms:

dom har redan sagt att dom har olika teams till pc, xbox, ps. dvs pc versionen kommer högst troligt INTE bli "konsolifierat"

Det sa de om BF:BC2 också....

Medlem

Upp till bevis ja! Men lyckas de så kommer det betala sig det är jag säker på ;)!

Medlem

Hela utvecklingen av spelet borde utvecklas av 2grupper på DICE.
Ena gruppen fokuserar på pc och bara pc.
Andra sitter och pillar i naveln och gör en konsol version.

Upp till bevis nu DICE.

Medlem
Citat:

- PC-spelare har sina egna krav. De tenderar att bara spela på PC och de vet att deras PC:s har mer kapacitet än den hos konsolerna. Gapet minskar men PC:s har fortfarande ett tydligt övertag när det kommer till minne. PC-spelare kräver också ett PC-gränssnitt, en serverbrowser och allt som känns som om det skulle kunna vart

Är jag den enda som vill ha en serverbrowser på PS3-spel också? Jag tycker det känns helt värdelöst ibland att man inte får bestämma själv.

Skriv svar