Dead Space Ignition

Robot
Dead Space Ignition

Idén att med hjälp av en interaktiv serietidning binda ihop Dead Space med uppföljaren var kanske inte så tokig. FZ:s utsände i det stora svarta återvänder dock med en minst sagt dyster rapport.

#dead-space, #dead-space-2


MFC
Medlem
Dead Space Ignition

Epic fail?


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Så det är värt ett köp med andra ord?

Medlem

Tror inte man kan förvänta sig något högre betyg

Medlem

Bra att någon talar klarspråk. Kommer inte lägga tid på det spelet.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Bra, då kan jag lugnt ta och skippa förbokningen.


signatur

In my youth I was bitten by a girl with a rabid tooth

Inaktiv

Det är jävligt synd att de inte hade kunnat lägga lite mer krut på ett Dead Space-relaterat spel som detta. Folk som förhandsbokat DS2 får detta gratis... Fan vad menlöst...


signatur

ASUS Maximus Gene-Z | Intel i5 2500 3.3GHZ (OC 4.3GHZ) | 16GB DDR3 1600MHZ | 1xEVGA GTX 670 2GB FTW | DELL U2412M | 2x1TB 7200rpm HD

Skrivet av DonneR93:

Så det är värt ett köp med andra ord?

Oh, ja! När du ändå är i farten kan du se till att införskaffa Handball Manager också.

Avstängd

Det enda positiva är att man kan få detta gratis genom att förhandsboka på t.ex. Webhallen.

Medlem

Håller helt med recensenten.
Provade trial-versionen på PS3, men raderade den efter ungefär 5 min. Det var så uselt att det faktiskt fick mig att tveka på om jag verkligen vill ha Dead Space 2... Och jag gillade DS1 skarpt.

1
Skriv svar