Räkna ut poäng på hornen "The hunter" (Besvarat)

Medlem
Räkna ut poäng på hornen "The hunter" (Besvarat)

Heej på er alla!

Fick precis en blacktail. mina poäng på den blev FINAL SCORE 175 1/8

Fattar inte hur dom räknar poängen. fattar att 175 ska va mycket men vad betyder 1/8? Kan någon säga hur dom räknar ut allt så blir jag grymt glad!

Tex denna mule deer är min bästa. 233 1/8

Men är lite tråkigt när man inte vet vad siffrorna står för :S


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Medlem

Hej Andreas, tack för att du spelar theHunter!

Lion heter jag, jag är Community Manager för theHunter som utvecklas av Expansive Worlds (som ägs av Avalanche Studios).

1/8 betyder en åttondel i bedömningen. Så ditt score är 175 och en åttondel. Vi använder oss av Boone & Crockett's bedömningsschema vilket du kan läsa mer om här: http://www.boone-crockett.org/bgrecords/bc_scoring_typmuledee...

Fler frågor, tveka inte posta!

Mvh

Lion M - theHunter
www.thehunter.com
www.expansiveworlds.com
www.avalanchestudios.se

Medlem

Oj... Trodde att det skulle va någon random kille på 13 år som skulle svara på det här och nu får man se att det är en som har utvecklat spelet!

Jag tackar så mycket för svaret! Det var till mycket god hjälp!

Älskar TheHunter och jag längtar nu till eran nya uppdatering! Vi får se när den kommer, och när den väl kommer så kommer jag iaf sitta där o jaga Keep the good job up guys!


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Medlem

Roligt att du fick ett klokt svar! Då vet jag vem jag ska pm,a när jag får något problem med spelet

Medlem

Tack, vi gör vårt bästa för att ni som supportar vårt spel ska få så bra hjälp som möjligt. Tacka gärna genom att berätta för en vän om theHunter, vi uppskattar all pr

Medlem

haha jag har fått 6 st att börja spela The hunter (The best game ever!) Sen har jag seedat upp 500 TheHunter spel som ni ville ha hjälp med


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Medlem

Topp mycket uppskattat!

1
Skriv svar