Fallout Online släpps 2012

Medlem
Fallout Online släpps 2012

Yay! Dagens gladaste nyheten, tvivelsutan.

Medlem

Passande releaseår.


signatur

Have a good time!

Medlem

Hoppas att världen utvecklas i takt med spelarna.
Väldigt långsamt menar jag då Typ att efter en månad har en stad påverkats av 10 000 spelare som har gjort ett visst uppdrag (30 dagar + 10 000 spelare).
Skulle vara lite små tråkigt om ett spel som baserats på Fallout blev ett vanligt simpelt post apokalyptiskt MMO spel

Medlem

JAAA!!! spelar New Vegas nu och körde igenom Fallout 3 för en månad sen och fixa platinum på det, fan vilka bra spel!

hoppas det släpps på min 25 års dag, 21 december 2012...

Medlem

Coolish!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

så länge bethsedas rör det inte så kommer det nog vara bra, hemska buggs blir nog inte i detta spel då


signatur

ID software, FPS gudarna!

Medlem
Skrivet av HolyJonte:

JAAA!!! spelar New Vegas nu och körde igenom Fallout 3 för en månad sen och fixa platinum på det, fan vilka bra spel!

hoppas det släpps på min 25 års dag, 21 december 2012...

Grattis i massivt förskott. Hoppas du får ett stycke Fallout i födelsedagspresent

Medlem
Medlem

Ibland känns det som att jag är den enda personen i hela världen som inte gläds åt MMO-spel. Jag spelar i princip aldrig online. Jag gillar SP-rollspel där man slipper en massa koreanska snorvalparna som springer runt och skriker "NEED SOY! NEED SOY!". Jag hade kanske ändrat mig om det fanns MMO-rollspel som verkligen var ROLLSPEL, inte en massa level-jagande och annat skit som kännetecknar skitspelen idag.

/Bitter gamling som spelade RIKTIGT rollspel med tärning och blyertpenna som tonåring.


signatur

"All those moments will be lost in time... like tears in rain. Time... to die." - Roy Batty

Medlem
Skrivet av John Shepard:

Ibland känns det som att jag är den enda personen i hela världen som inte gläds åt MMO-spel. Jag spelar i princip aldrig online. Jag gillar SP-rollspel där man slipper en massa koreanska snorvalparna som springer runt och skriker "NEED SOY! NEED SOY!". Jag hade kanske ändrat mig om det fanns MMO-rollspel som verkligen var ROLLSPEL, inte en massa level-jagande och annat skit som kännetecknar skitspelen idag.

/Bitter gamling som spelade RIKTIGT rollspel med tärning och blyertpenna som tonåring.

Dags att hitta en RP community i LOTRO/Age of Conan eller dylikt spel alltså.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:
Skrivet av John Shepard:

Ibland känns det som att jag är den enda personen i hela världen som inte gläds åt MMO-spel. Jag spelar i princip aldrig online. Jag gillar SP-rollspel där man slipper en massa koreanska snorvalparna som springer runt och skriker "NEED SOY! NEED SOY!". Jag hade kanske ändrat mig om det fanns MMO-rollspel som verkligen var ROLLSPEL, inte en massa level-jagande och annat skit som kännetecknar skitspelen idag.

/Bitter gamling som spelade RIKTIGT rollspel med tärning och blyertpenna som tonåring.

Dags att hitta en RP community i LOTRO/Age of Conan eller dylikt spel alltså.

Låter intressant. Berätta mer


signatur

"All those moments will be lost in time... like tears in rain. Time... to die." - Roy Batty

Medlem
Skrivet av John Shepard:

Ibland känns det som att jag är den enda personen i hela världen som inte gläds åt MMO-spel. Jag spelar i princip aldrig online. Jag gillar SP-rollspel där man slipper en massa koreanska snorvalparna som springer runt och skriker "NEED SOY! NEED SOY!". Jag hade kanske ändrat mig om det fanns MMO-rollspel som verkligen var ROLLSPEL, inte en massa level-jagande och annat skit som kännetecknar skitspelen idag.

/Bitter gamling som spelade RIKTIGT rollspel med tärning och blyertpenna som tonåring.

+1


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem
Skrivet av John Shepard:

Ibland känns det som att jag är den enda personen i hela världen som inte gläds åt MMO-spel. Jag spelar i princip aldrig online. Jag gillar SP-rollspel där man slipper en massa koreanska snorvalparna som springer runt och skriker "NEED SOY! NEED SOY!". Jag hade kanske ändrat mig om det fanns MMO-rollspel som verkligen var ROLLSPEL, inte en massa level-jagande och annat skit som kännetecknar skitspelen idag.

/Bitter gamling som spelade RIKTIGT rollspel med tärning och blyertpenna som tonåring.

Du är långt ifrån att vara ensam!
Känner precis lika.


signatur

Have a good time!

Medlem

@ Brain 2010-10-23 00:45:41 #2

Passande releaseår.

Haha ja

Medlem
Skrivet av John Shepard:

Ibland känns det som att jag är den enda personen i hela världen som inte gläds åt MMO-spel. Jag spelar i princip aldrig online. Jag gillar SP-rollspel där man slipper en massa koreanska snorvalparna som springer runt och skriker "NEED SOY! NEED SOY!". Jag hade kanske ändrat mig om det fanns MMO-rollspel som verkligen var ROLLSPEL, inte en massa level-jagande och annat skit som kännetecknar skitspelen idag.

/Bitter gamling som spelade RIKTIGT rollspel med tärning och blyertpenna som tonåring.

Amen!
Du är definitivt inte ensam. Jag har funderat lite på hur ett MMO skulle kunna tilltala mig och snabbt insett att det skulle ha för liten målgrupp för att vara lönsamt..
Så behhåll blyertspennorna och tärningarna, det är fortfarande det överlägsna bästa sättet att uppleva rollspel.

Medlem
Skrivet av John Shepard:

Ibland känns det som att jag är den enda personen i hela världen som inte gläds åt MMO-spel. Jag spelar i princip aldrig online. Jag gillar SP-rollspel där man slipper en massa koreanska snorvalparna som springer runt och skriker "NEED SOY! NEED SOY!". Jag hade kanske ändrat mig om det fanns MMO-rollspel som verkligen var ROLLSPEL, inte en massa level-jagande och annat skit som kännetecknar skitspelen idag.

/Bitter gamling som spelade RIKTIGT rollspel med tärning och blyertpenna som tonåring.

:')


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Jag skulle inte banga på att få beta testa det där


signatur

Game long and prosper

Medlem

John, håller med dig helt!

Kolla in Mortal Online, ett svenskt mmo utan levlar som bygger på en betydligt mer "rollspels nära" känsla. Dock hyfsat hardcore vad gäller pvp.

Medlem

Är lite orolig att detta kommer floppa :\ men man får hålla tummarna.

Medlem

John, *high-five* du är inte ensam där ute

Medlem

låter intressant, men är det en wow-kopia i fallout miljö, så är det inget att hänga i julgranen. Hoppas dom nukar de flesta idér som finns i "moderna" mmos och gör något nytt, eller kollar på något gammalt (UO) för att göra det till något mer intressant.

Medlem

Bara jag som blev lite negativ när jag läste "betydligt mer humoristisk historia"?

Skulle vilja se mer rå stil, det ska inte lullas och gullas när jorden gått under.
Men men för tidigt att vara varken negativ eller positiv.

Medlem
Skrivet av Mesmerize:

Bara jag som blev lite negativ när jag läste "betydligt mer humoristisk historia"?

Skulle vilja se mer rå stil, det ska inte lullas och gullas när jorden gått under.
Men men för tidigt att vara varken negativ eller positiv.

Håller med, hoppas dock dom menar fallouts mörka humor!

Nej nu blir jag ledsen.

Inaktiv

Så länge dom gör ett MMO som känns som Fallout och inte bara samma gamla visa med tank+healer+dps som började kännas uttjatat för väldigt länge sen.

Ish
Medlem

Awesomesauce! Skrev upp mig för betan


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

Äntligen ett nytt fallout, mmo eller inte. Längat sen det förra släpptes 1998

Medlem

Kommer det bara till pc? eller kommer till konsolerna också, vore coolt

Medlem

Ett Fallout MMO har potential att bli hur grymt som helst. De gamla original Interplay Fallout spelen är helt klart bättre än de nya även fast de nya är underhållande också

12
Skriv svar