Förboka CoD: Black Ops och åk till hemlig militärbas

Robot
Förboka CoD: Black Ops och åk till hemlig militärbas
Medlem
Förboka CoD: Black Ops och åk till hemlig militärbas

VAC kommer nog fortsätta ha sina brister, men tack vare dedikerade servrar med aktiva admins så kommer fuskarna få en hårdare match än de fått med MW2.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

Ser fram emot detta spelet som fan!

Hade fortfarande spelat mw2 om det funnits dedikerade servrar...

Detta spelet kommer rövknulla MoH!

Och den där militärbasen lär ju inte vara så hemlig länge till...


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Vem har sagt att de inte skickar dit "vinnarna" med svart säck över huvudet? hehehe

No one will ever now...

Medlem

Håller med Remus!

Medlem
Skrivet av StrongBad:

VAC kommer nog fortsätta ha sina brister, men tack vare dedikerade servrar med aktiva admins så kommer fuskarna få en hårdare match än de fått med MW2.

Alla anti-fusk-applikationer har väl brister så det hänger väl alltid precis som du säger på dedikerade servrar och dess admins.

Medlem

Hitlers hemliga bas för V2-raketer? Säkert något gammalt historiskt ...

Medlem
Skrivet av Ike:

Hur hemlig är militärbasen om dom lottar ut resor till den ?

Blir nog så att man får ögonbindel och så transporterar dem en ditt, inte så svårt att räkna ut.:)


signatur

Visa lite respekt swordfish. Tråd rensad.

Medlem

Knappt inga "hemliga baser" är hemliga.

Jag tjänstgjorde vid en hemlig svensk militärbas under lumpen. Vill någon hitta den basen så gör de det utan problem. Vad som pågår inne i basen är en annan femma. Troligen även vid denna bas som vinnarna skickas till.

Värt att notera är att man ej behöver förboka spelet för att deltaga i tävlingen.

Jag hoppas själv att jag vinner, så jag kan ytterligare testa mig själv.

Medlem

Informationen jag fick i förhand uttryckte att det var förbokningsexklusivt, vilket som ni märkt inte verkar vara fallet. Kör en dubbelkoll och sedan uppdaterar jag nyheten. Ursäkta om ni känner er missledda.


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

Äckligt att steam kräver 59,99 för BO. Det är ju likadant med MW2.

Medlem

CDON meddelar att man måste förboka för att kunna vinna, OCH fylla i formuläret.

Sen är det väl lite härligt då att det går att finna (minst) 150 spänn billigare på andra sajter/ställen än Steam, tipsa gärna om ni ser det billigt någonstans.


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem
Inaktiv

Hellre bokar på Webhallen och får chansen att vinna en gammal motorcykel och körlektioner för 10.000 kronor och körkort.

Medlem

@ Showerguy - såg inte något om det på sidan?


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem
Skrivet av Stolpiller:

haha, klockren =D


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Jag köper det när det är rea...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv
Skrivet av Harpa:

@ Showerguy - såg inte något om det på sidan?

http://www.webhallen.com/spel/kampanjer/call_of_duty-black_op...

8)

Medlem

otroligt skönt att höra att Black Ops blir Steam exklusivt! Blir där med ett garanterat köp.

Ang, 'hemlig militär bas' , lite otroligt vad de gör för att sälja nu för tiden. Men men, rolig pryl endå, kul för den som vinner.
Frågan är hur hemlig den är dock?

Medlem
Skrivet av White Moose:

Knappt inga "hemliga baser" är hemliga.

Jag tjänstgjorde vid en hemlig svensk militärbas under lumpen. Vill någon hitta den basen så gör de det utan problem. Vad som pågår inne i basen är en annan femma. Troligen även vid denna bas som vinnarna skickas till.

Jepp jag med. Inte så svår att hitta, men ingen kommer in där som inte har där att göra.
Troligtvis får dom väl den 'vanliga' turen som dom flesta som besöker stället får.
Långt ifrån det som är hemligt alltså

Medlem
Medlem
Skrivet av Rickard11:

Äckligt att steam kräver 59,99 för BO. Det är ju likadant med MW2.

Men när spelet ändå kräver steam spelar det ju ingen roll var man köper det. Vill du inte ha något fodral är det bara att slänga det.

Medlem

Riktigt härliga tävlingar och bra pris överallt utom på Steam iaf (som alltid)

Medlem

VAC alla gånger framför Punkbuster, då jag igår på MOH blev kickad i varje runda jag var med på.

Finns inget sämre än PB, VAC är hästlängder bättre.

Medlem

ni som tkr att cod e så najs... ni uppskattar ju inte det verklighets trogna i spelet i moh... lol ja skulle vilja se nån dra fram en kniv på mindre än sekunden men först stoppa undan ett sniper gevar under den tiden hahaha NÖTTER

har inget emot något av spelen..
men själv gillar jag å spela ett spel där allt inte e barnsligt

Medlem
Skrivet av swizzy:

ni som tkr att cod e så najs... ni uppskattar ju inte det verklighets trogna i spelet i moh... lol ja skulle vilja se nån dra fram en kniv på mindre än sekunden men först stoppa undan ett sniper gevar under den tiden hahaha NÖTTER

har inget emot något av spelen..
men själv gillar jag å spela ett spel där allt inte e barnsligt

Vilken del av MoH är verklighetstrogen då? Jag måste nog ha missat den biten.

Medlem
Skrivet av swizzy:

ni som tkr att cod e så najs... ni uppskattar ju inte det verklighets trogna i spelet i moh... lol ja skulle vilja se nån dra fram en kniv på mindre än sekunden men först stoppa undan ett sniper gevar under den tiden hahaha NÖTTER

har inget emot något av spelen..
men själv gillar jag å spela ett spel där allt inte e barnsligt

You's trollin' 8)


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem
Skrivet av spikes:
Skrivet av swizzy:

ni som tkr att cod e så najs... ni uppskattar ju inte det verklighets trogna i spelet i moh... lol ja skulle vilja se nån dra fram en kniv på mindre än sekunden men först stoppa undan ett sniper gevar under den tiden hahaha NÖTTER

har inget emot något av spelen..
men själv gillar jag å spela ett spel där allt inte e barnsligt

Vilken del av MoH är verklighetstrogen då? Jag måste nog ha missat den biten.

Håller inte med han men han menar väl att spelet har en långsamare spelstil, men kniven åker ju fram lika fort som i MoH och CoD.... Swizzy prova Project reality eller något av arma spelen innan du snackar om verklighetstrogna spel( de är så nära man kan komma med mus o tagentbord).

Medlem

Häftigt.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

1
Skriv svar