Inget nytt MMO-tillkännagivande av Blizzard innan 2012

Robot
Inget nytt MMO-tillkännagivande av Blizzard innan 2012
Medlem
Inget nytt MMO-tillkännagivande av Blizzard innan 2012

Och när de väl gör det är det säkert 5 år tills de släpper det. Jädrans teasers.

Medlem

Varför gör dom såhär mot mig....gaaah....the wait...to...painful...

Medlem

Bättre än som med Diablo III. Ju mindre vi vet om spelet desto bättre fram tills ett halvår innan release.


signatur

Murphy's lag är min ofrivilliga livsfilosofi.

Medlem

Kan inte säga att jag förväntade mig att dom skulle utannonsera MMO'et under detta Blizzcon, men jag kan inte säga att jag inte hoppades.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem
Medlem

De kanske väntar ut WoW en stund till, så de inte snor spelare från sig själva

Medlem

Jag har förståt att "IP" är nytt "inne ord" att använda och länken skickar mig vidare att leta i texten vad detta innebär. Då hittar jag IP=varumärke.
Men jag skulle gärna vilja veta vad IP står för på engelska tack.


signatur

“Too weird to live, too rare to die”

Medlem
Skrivet av cybo:

Jag har förståt att "IP" är nytt "inne ord" att använda och länken skickar mig vidare att leta i texten vad detta innebär. Då hittar jag IP=varumärke.
Men jag skulle gärna vilja veta vad IP står för på engelska tack.

Det står för "intellectual property"

http://en.wikipedia.org/wiki/Intellectual_property

Från svenska wiki "Immaterialrätt är en sammanfattande benämning för det rättsområde som genom lag och prejudikat reglerar rätten till skydd för olika former av intellektuellt arbete."

Jag tror att i korthet kan man säga att det var deras idé och ingen annan får göra något liknande. Men det kan tolkas på många olika sätt.

Medlem

HAH, är inte förvånad.
Är ändå upptagen med att se fram emot Guild Wars 2 för att bry mig riktigt om något annat MMO.

Jag kan faktiskt visualisera mig Blizzard-teamet just nu.
"HELVETE, vi skulle ha aldrig sagt att det nya spelet skulle vara ett nytt IP! Nu måste vi ju faktiskt hitta på skit!"
"Ingen panik! Fort, kom på några ord och sätt ihop med craft som skulle kunna bli en form av succe!"
"Mine?"
"Käft."


signatur

Gammalt nick: General Hotshot
All makt åt John, vår befriare.

Medlem

Håller med Poet. Bättre att de väntar med info release och hype till kanske max 1 eller 2 år innan realease. Längre än så och hypen hinnder dö ut och folk börjar tröttna :/

@Kaesar
Hahahahhahah! Säkert så det är haha

Medlem

Alla vet redan att det kommer att vara Starcraft Online eller något annat i stil med starcraft....so who cares...


signatur

Dont force your weakness upon me!

Medlem
Skrivet av Icerock:

Alla vet redan att det kommer att vara Starcraft Online eller något annat i stil med starcraft....so who cares...

Alla vet att du har fel.. so who cares...


signatur

Asus P5Q Pro | E8500 3.16GHz | XFX HD4890 1GB | Corsair 2x2GB | Corsair 620W | Spinpoint F1 1TB | Antec P183 | BenQ G2411HD 24" | Dell 17"

Medlem

Hoppas dom fortsätter med WoW efter deras nya MMO släppts och inte lägger 100% fokus på det istället och låter folk som fortfarande kommer spela WoW fingret


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Achronos:
Skrivet av Icerock:

Alla vet redan att det kommer att vara Starcraft Online eller något annat i stil med starcraft....so who cares...

Alla vet att du har fel.. so who cares...

pff tror du....ingen äger sci-fi marknaden som wow äger fantasy marknaden så varför skulle de inte ge sig in i den marknaden. Det kanske inte blir starcraft men jag lover dig att det kommer att vara sci-fi titel....


signatur

Dont force your weakness upon me!

Medlem

Trist, hade verkligen hoppats på lite ny information...


signatur

Metal is best served heavy.

1
Skriv svar