Civilization V äntligen omplåstrat

Robot
Medlem
Civilization V äntligen omplåstrat

härligt att se en Riktig patch för en gångs skull


signatur

//monster

Medlem

Känns som att det laddar lite snabbare mellan rundorna nu. Fast samtidigt börjar det bli ont om civilisationer i min värld... =|
Hur som, bra uppdatering.

Inaktiv

Ja en patch! har hittills varit med om kring tio krashar på huge map. Hoppas det flyter lite bättre mellan rundorna nu. Har upplevt nästan alla problem listade i patchen. Glowing red orbs ftw

Medlem

Ok, så man får börja om då. Gamla saves crashar fortfarande som innan och den tidigare eviga freden finns fortfarande kvar. Känns lite tråkigt att inte kunna spela klart när man är på omgång 455

Medlem

Jag kanske kommer uppfattas lite dryg nu, men bättre att fråga än att sitta svarslös. Laddar man ner patchen eller kommer den automatiskt när man startar spelet eller hur funkar det. tacksam för svar.

Medlem

Om du försöker starta spelet via steam så märker du att den kommer vilja installera uppdateringen....

Medlem

Gott e de, kunde äntligen vinna min large map utan att lagga ut och crasha hela tiden ^^

Medlem
Medlem

Läste att hot seat skulle finnas kvar från fyran men den har jag då inte sett kanske skulle se till att få in den?

1
Skriv svar