Sony tillverkar Move-maskiner för allt vad tygen håller

Robot
Sony tillverkar Move-maskiner för allt vad tygen håller
Medlem
Sony tillverkar Move-maskiner för allt vad tygen håller

Det är bra, beställde move innan det kom ut och har inte fått det ännu ^^, eftersom motion-kontrollen inte finns i lager..

Medlem

Bra att höra att de inte behövt sänka i alla fall!

Medlem

Frågan är ju vad de hade för produktion till att börja med?
De kan ju ha satt ett fåtal hundra tusen för att vara på säkra sidan, och sen ökat för bra publicitet
Hur som helst får man väl gratulera att det går bra för Move

Medlem

Det blir inget köp för mig förens de går ned i pris i alla fall...

Medlem
Skrivet av MaXMC:

Det blir inget köp för mig förens de går ned i pris i alla fall...

Går ner i pris? Själv har jag inte skaffat Move för jag inte riktigt har fallit för hela konceptet, men jag kan väl ändå säga att jag förväntat mig ett betydligt högre pris än de 600 man får punga ut med i dagsläget

Medlem

Har aldrig stött på en butik med Move i lager, så det märks ju att Sony underskattade försäljningen iallafall.

Medlem

Startpaketet finns det ju fortf kvar av men Motion Kontrollen är slutsålt överallt. Det sköna är att tjejen hittade sista kontrollen på mediamarkt i fredags! Så nu har man Cam, 2 controllers + Sports Champions. Sjukt kul att spella Bocce mot tjejen och Gladiator mot datorn.

Medlem
Skrivet av YWTBASBYCBYANACMIAASAVCS:

Det är bra, beställde move innan det kom ut och har inte fått det ännu ^^, eftersom motion-kontrollen inte finns i lager..

Då hade jag kanske tur. Knallade in på GAME och köpte cam, 2 kontrollers och en motion-kontroller på releasedagen.

Nu behöver man bara vänta på att det skall dyka upp lite fler Move-spel. The Fight t.ex.

Inaktiv

Just nu en genomför ett av världens ledande IT-säkerhetsföretag Sophos en global kampanj för att utse världens mest oövervinneliga person. Kampanjen utgår från sajten http://mostinvincible.com , som kommer samla de mest vågade filmerna från YouTube, videor som besökarna postar då de tio som fått flest röster vinner var sina iPads!

1
Skriv svar