Hitman 5 bekräftat... eller?

Robot
Medlem
Hitman 5 bekräftat... eller?

Det skulle verkligen vara trevligt med ett nytt Hitman.

Det var ju länge sen det kom ett nytt nu...:)


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Ja, det skulle ju inte sitta helt fel.

Medlem

skulle älska ett nytt hitman, har varit helspend för mer info om detta sen den första consept bilden (som kunde vara fan gord) men skulle bli heltgrymt med ett hitman i en levande stad i stället för banor om ni fattar hur jag menar


signatur

ursäkta min stavning är dyskrafiker.

Medlem

De där citaten säger ju inget om att det kommer att komma ett nytt Hitman. Verkar vara tolkningsoptimism.
(Har inte läst originalet)

Medlem

Om man läser intervjun är det på flera ställen solklart att Hitman 5 är på väg. Man kan inte misstolka vissa passager, som:

"As recently as this year, I even had someone call me up from IO Interactive to ask me to remove the fact that I was set to record the next instalment in the franchise, which I had written up as upcoming news on my website."

och kanske:

"I was rather surprised to having to audition for my own role this time round, that is, for the next long awaited instalment."

Medlem

Solklart att de måste jobba på ett nytt, varför skulle det inte göra det?
Hoppas bara att det kommer inom en snar framtid!

Medlem

Röstskådespelaren nämnde redan tidigt 2009 att han skulle jobba med Hitman 5.

http://www.hitmanforum.com/show.php?id=51946&catid=37

Medlem

Ja, nytt Hitman!
Sen gillar jag verkligen tanken på ett mer öppet spel, ganska lite mer likt GTA... Behöver dock inte alls vara lika stort...


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Medlem

"de hävdar också att de just nu inte jobbar på några projekt med honom"

klart de inte gör det med tanke på att de precis avskedat honom pga hans glappkäft.

Medlem
Medlem

grymma spel , längtar efter nästa.

Medlem

Sikket glädjebesked om det stämmer! Grymt skön bild också kan tilläggas, haha.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Det är väl berkäftat att Hitman 5 ska komma 2011? Jag har sett en poster, hoppas den inte ljög


signatur

Game long and prosper

Medlem

Att Hitman 5 kommer träffa butikerna inom något sånär framtid känns ganska givet efter alla små läckor som sluppit iväg under de gångna året. Allt ifrån press releaser från Hitman 2 filmen, till Batesons åter kommande repliker till bortstädade twittrar och forum poster.

1
Skriv svar