Kinect - Om din mamma fick välja

Robot
Inaktiv
Kinect - Om din mamma fick välja

Tycker de är kul på första filmen vid 01:39 att hon säger "Xbox play" och sedan fryser hon själv medan videon fortsätter.
Sen precis efter när de sitter och pratar med varandra, den blonda och brunetten och på skärmen rör sig brunetten, men vid sidan står hon helt stilla. Men möjligen 3 pers som talar och 2 st som ser likadana ut?

Sen lite kul på andra vid 0:59 där vi ser lite PS3 reklam

Medlem

@Kharif

Klassiker


signatur

while(I.alive()){cout << I.says("Tjenare");}

Color me interested.

Medlem

What? Vad för reklam?... xD

Medlem
Skrivet av Kharif:

Tycker de är kul på första filmen vid 01:39 att hon säger "Xbox play" och sedan fryser hon själv medan videon fortsätter.
Sen precis efter när de sitter och pratar med varandra, den blonda och brunetten och på skärmen rör sig brunetten, men vid sidan står hon helt stilla. Men möjligen 3 pers som talar och 2 st som ser likadana ut?

Sen lite kul på andra vid 0:59 där vi ser lite PS3 reklam

Hahaha xD

Medlem

Kharif, good eyes, ps3 reklamen var klockren.

Inaktiv

Bara jag som blev sugen på att köpa detta nu?

Detta ska inskaffas!

Medlem

Enda som vore intressant är ett seriöst fightingspel. Tills dess verkar detta bara vara tillägnat småbarn och tjockisar som tror att de kommer få motivation till att träna om de slipper lämna hemmet...

När MS släpper en kompletterande kontrollstav (sätter min gravplats på att det kommer) så kommer kinect att bli användbart, kanske tillomed den bästa rörelsekontrollen denna generation. Tills dess är det bara en barnvakt.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Ah, nu såg jag reklamen alla snackade om

Medlem

Nu måste ja ju bara köpa en PS3 bara för det var på TV

Medlem

jag vill se vilken familj som värkligen sätter sig sådär hela familjen för spela

Medlem

som kharif sa hahah när hon säger play och hon fryser och tvn börjar spela

Medlem

Jag ser ingen PS3-reklam vid 0:59 i den andra videon. :\


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem

Edit: Såg det nu.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem

Rent spontant känns det som Kinect tar allt som var dåligt med Wii och gör det ännu värre, snabb och exakt respons är inte något jag vill ge upp för att slippa hålla något i handen, det är illa nog på Wii redan.

Att styra konsolen med den är en annan femma dock, men jag skulle aldrig köpa Kinect bara för den sakens skull.

Medlem

PS-Move staven skulle nog vara bättre för den där mamman...


signatur

while(I.alive()){cout << I.says("Tjenare");}

Medlem

Tja, tror nog videon lockar många inom den önskade målgruppen, samtidigt som den visar upp fördelarna med Kinect
Det bästa är väl att man slipper alla plast-attrapper och liknande för att kunna spela ^^
Blir väl att skaffa en och ha lite kul, grymt när polarna är på besök eller flickvännen har tjejkväll, sen blir det ju också intressant att se hur "hardcore"-spelen för Kinect kommer att fungera (jämfört med en vanlig handkontroll)

Medlem

Jag hade inga höga förväntningar på Kinect men när jag test spelade det lite på en mässa blev jag verkligen överraskat över hur kul det faktiskt var. Det kändes verkligen som man hade kontroll över sin "gubbe"(i större utsträckning än väntat).
Jag tror verkligen detta kan bli något. Det tar nog ett tag att lära sig att röra sig smidigt i menyerna dock men det är nog mest en vanesak. Ska bli kul och se hur spelen till detta utvecklar sig.

Medlem

Min mamma är bättre än din mamma för hon har Kinect!

Medlem

Har man inga soffbord i USA eller? Ingen av familjerna i filmerna hade det i alla fall? Eller man kanske ska sälja sitt soffbord för att ha råd att köpa kinect?

Inaktiv

Reklamerna får mig att rata det utan vidare eftertanke.


signatur

a"C"RED -

Inaktiv

Just nu en genomför ett av världens ledande IT-säkerhetsföretag Sophos en global kampanj för att utse världens mest oövervinneliga person. Kampanjen utgår från sajten http://mostinvincible.com , som kommer samla de mest vågade filmerna från YouTube, videor som besökarna postar då de tio som fått flest röster vinner var sina iPads!

1
Skriv svar