Vinn motorcykel och körkort med CoD: Black Ops

Robot
Vinn motorcykel och körkort med CoD: Black Ops
Medlem
Vinn motorcykel och körkort med CoD: Black Ops

Någon försöker alldeles för hårt med att få sina spel sålda... Namnet räcker för att det ska sälja som smör...


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Personligen tänker jag att i och med att många ändå kommer införskaffa det är det av intresse att veta vart man kan få ut mest av det.


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

Jag förboka från Elgiganten 399 spänn Ingen motorcykel men men, 50 lakan/1000 billigare


signatur

while(I.alive()){cout << I.says("Tjenare");}

Medlem

lol denna grej har funnits uppe på webhallen i några månader, säg inte att ni märkte det nu, FZ?


signatur

ID software, FPS gudarna!

Medlem
Skrivet av Gurra300:

lol denna grej har funnits uppe på webhallen i några månader, säg inte att ni märkte det nu, FZ?

Du kan få en karamell om du vill. En grön.


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Inaktiv

Jag som tipsade om detta! i förra nyheten! xD

On: Funderar på att boka på Webhallen och få chansen att vinna den där.

Webhallen skriver aldrig ner detta men dom ringer alltid upp en utvald person som måste svara rätt på en fråga för att kunna vinna.

Så läs på om spelet! Ni kanske blir uppringd och kanske inte kan svara på en enkel fråga. Då har ni missat vinsten.

Medlem
Skrivet av showerguy:

Jag som tipsade om detta! i förra nyheten! xD

On: Funderar på att boka på Webhallen och få chansen att vinna den där.

Webhallen skriver aldrig ner detta men dom ringer alltid upp en utvald person som måste svara rätt på en fråga för att kunna vinna.

Så läs på om spelet! Ni kanske blir uppringd och kanske inte kan svara på en enkel fråga. Då har ni missat vinsten.

"Hej jag ringer från Webhallen blablabla"

Man svarar då med "kan du ringa upp om 5 min?"

Sen är det bara fram med google och vänta på samtalet.


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem

gillar att om man köper black ops hardened version på elgiganten kostar det lika mycket som det vanliga på typ gamestop

Medlem
Skrivet av ajd007:

gillar att om man köper black ops hardened version på elgiganten kostar det lika mycket som det vanliga på typ gamestop

Gamestop och Game har alltid löjliga priser


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Javas:
Skrivet av ajd007:

gillar att om man köper black ops hardened version på elgiganten kostar det lika mycket som det vanliga på typ gamestop

Gamestop och Game har alltid löjliga priser

jag fattar inte att de lever ens, deras begagnade spel kostar lika mycket som nya på webhallen...


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

Får man med geväret ? om man får borde man inte få vapen licens också då ?


signatur

¯\_(ツ)_/¯

Medlem

attrapp...står i artikeln


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Inaktiv
Skrivet av Shrudder:
Skrivet av showerguy:

Jag som tipsade om detta! i förra nyheten! xD

On: Funderar på att boka på Webhallen och få chansen att vinna den där.

Webhallen skriver aldrig ner detta men dom ringer alltid upp en utvald person som måste svara rätt på en fråga för att kunna vinna.

Så läs på om spelet! Ni kanske blir uppringd och kanske inte kan svara på en enkel fråga. Då har ni missat vinsten.

"Hej jag ringer från Webhallen blablabla"

Man svarar då med "kan du ringa upp om 5 min?"

Sen är det bara fram med google och vänta på samtalet.

Nej. Man blir uppringd och man måste vara rätt för att vinna priset.

1
Skriv svar