CoD: Black Ops huvudkaraktär kommer beröra dig

Robot
Medlem
CoD: Black Ops huvudkaraktär kommer beröra dig

Spoilers! ololol.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Spännande!
Jag gillar verkligen single player i CoD-spelen.
Har ingenting emot om detta blir lika scriptat som MW2, då jag anser att det behövs för en bra story.

inK
Medlem

Emotionellt fokus... Det var väl precis vad Medal of Honor försökte sig på?
Jag vet inte hur ni andra kände, men jag kunde inte hålla mig för skratt alls i sista cutscenen. Totalt fail!


signatur

Every trophy counts...

Medlem

Tycker om MW1 och 2 storyn även om single spelet är lite väl kort. Men de flesta köper väl spelen för multiplayer och inte för att sitta timtals och traggla kampanjer.

Medlem

Tillåt mig småle. Jag hoppas jag har fel, men än så länge har väl inte direkt FPS-genrén varit känd för att direkt spela på känslosträngarna.

Medlem

Bra att de bryr sig tillräckligt mycket om kampanjen för att ta hjälp av Goyer. Kan gärna vara ett par timmar längre också.

Medlem
Skrivet av magiul:

Tillåt mig småle. Jag hoppas jag har fel, men än så länge har väl inte direkt FPS-genrén varit känd för att direkt spela på känslosträngarna.

Ilska är en känsla


signatur

The trouble with being a hypochondriac these days is that antibiotics have cured all the good diseases.

Medlem
Medlem

Gillade starkt storyn i MW1, speciellt när atombomben gick av och man kravlar sig ur helikoptervraket med nöd och näppe och ser svampmolnet.

Har stora förväntningar på Black Ops!


signatur

Hellre fråga och se dum, än att inte fråga och förblir dum!

Medlem
Skrivet av zdib:
Skrivet av magiul:

Tillåt mig småle. Jag hoppas jag har fel, men än så länge har väl inte direkt FPS-genrén varit känd för att direkt spela på känslosträngarna.

Ilska är en känsla

Jepp och med ilska så pangar man ordentligt..

Medlem
Skrivet av magiul:

Tillåt mig småle. Jag hoppas jag har fel, men än så länge har väl inte direkt FPS-genrén varit känd för att direkt spela på känslosträngarna.

Jag skulle väl inte kalla det helt sant. True, de utgör inte majoriteten men spel som Half Life, Bioshock, Call of Duty, Halo och Condemned m.fl. gör ett väldigt bra jobb med story, soundtrack och karaktärer.

Låter som ett tråkigt virr varr av tillbakablickar jag hatar sånt


signatur
Medlem

Läs: CoD: Black Ops huvudkaraktär kommer INTE beröra dig.

Medlem

Låter bra det här, jag har alltid tyckt att det sämsta med Cod kampanjerna är att man inte får veta något om sin karaktär. Varken utséende, röst eller bakgrund.


signatur

Game long and prosper

Medlem

Får se hur spelet blir. Lyckas de med detta så blir det nog första gången på flera år jag köper ett spel.
Har testat + klarat spelen som släppts efter cod 4, inklusive 4an alltså. Testade men tyckte inte att spelen räckte till för att vara värda pengarna.
Hoppas detta blir lyckat, även om jag tvivlar på det.

Medlem
Skrivet av Javas:

Låter bra det här, jag har alltid tyckt att det sämsta med Cod kampanjerna är att man inte får veta något om sin karaktär. Varken utséende, röst eller bakgrund.

Äh, det blir mer fokus på de andra karaktärerna och det gillar jag. Fungerade väldigt bra i Modern Warfare där jag fastnade väldigt mycket för Price och Gaz.

Medlem

Bra att slippa få info om huvudkaraktären... för det är jag!


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Daanroof:

Får se hur spelet blir. Lyckas de med detta så blir det nog första gången på flera år jag köper ett spel.
Har testat + klarat spelen som släppts efter cod 4, inklusive 4an alltså. Testade men tyckte inte att spelen räckte till för att vara värda pengarna.
Hoppas detta blir lyckat, även om jag tvivlar på det.

Du har testat och klarat dem , me de var inte värt pengarna?, jösses...

1
Skriv svar