Bad Company 2 uppdateras inom kort

Medlem
Skrivet av Enorus:

Och var står det att dom kommer att ändra rekylen? Tänk för fan efter innan ni postar skit.
Hoppas att hitboxarna verkligen funkar nu när dom patchar det. Har hänt att jag skjuter hs med hagel på 1 meters avstånd och det sprutar blod men jag inte fått någon träff flera gånger, och att jag skjutit folk i t.ex. armen med sniper och fått hs...

Har märkt av det där med hagelgevären några gånger men annars så har jag inget problem med hitboxen som den är. Tycker det är kul med utmaningen :).

Ten
Medlem

Gott att Bc2 uppdateras, jag föredrar BC2 framför MoH då jag dels får bsod om de inte fixat detta pga Nvidia gfx av MoH. Sen var banorna inte i min smak direkt.
Hoppas att hitboxen i BC2 nu blir bättre och ser fram emot BC2V.

Medlem
Skrivet av Fajri*:
Skrivet av Zyreth:

Varför ska allt CoDifieras för?
Battlefield ska vara mer verkligt, man ska inte träffa varje skott...

Nej, självklart ska inte varje skott träffa, men de som borde träffa ska träffa också. Som det är nu registreras ju typ var 10:e träff som en träff. Fast å andra sidan har alla Battlefield-spel varje lika dåliga. Ett spel för dåliga spelare som behöver tid på sig för hinna få in siktet på en motståndare.

Men vad vet jag, du kanske tycker att det är "verkligt" att man ska tåla ett magasin eller två innan man dör.

Men nu var det ju inte riktigt det han menade. Vi kan väl alla hålla med om att "hit-detection" är extremt dålig, men gör vapnen för guds skull inte mer pricksäkra som dom är i cod. BC2 känns redan som ett spray-spel ala cod.:down:


signatur

B lup

Medlem

Hoppas krasch o inzoomnings buggen fixas så är jag nöjd


signatur

Nintendo Switch: SW-2771-7512-1037
Steam: Worebit
Xbox: Worebit
Ps4: Vorebit

Medlem

Härligt! Har börjat lira spelet igen. Skit kul när man lirar med polarna

Medlem

Hoppas de har fixat grafikbuggen jag får när banorna laddas och allt är svart förutom alla ikoner.

Medlem

Asnice uppdatering. Blir till att börja spela spelet igen.

12
Skriv svar