Ice Cube röstskådespelare i Call of Duty: Black Ops

Robot
Ice Cube röstskådespelare i Call of Duty: Black Ops
Medlem
Ice Cube röstskådespelare i Call of Duty: Black Ops

Ice Cube! nice längtar redan!


signatur

Don't be a fanboy, if you can't afford more than one console, respect the others and their opinions.

inK
Medlem

Ytterligare en anledning att inte köpa spelet!


signatur

Every trophy counts...

Medlem

Då sög spelet totalt! Håller med InK.


signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

Medlem

Tror nog jag skippar detta då. Finns inget värre än när de drar in nån äcklig rappare för att göra röster till nån.

Medlem

Detta eviga gnäll...


signatur

Gamer since day one!

Inaktiv

kungligt


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

Medlem

*badass face*
This... is Tier 1.

xD
Oh well, hoppas han lyckas göra något sånär bra ifrån sig.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

De roliga är ju att hade dom aldrig skrivit det här hade du aldrig fattat att de va ice cube!
Folk är roliga, ni lägger så mycket vikt på rösten än själva spelet isig! Längtar efter storyn och känslan, kommer inte sitta ivrigt igenom spelet bara för att hör Ice Cube xD HAHA


signatur

Don't be a fanboy, if you can't afford more than one console, respect the others and their opinions.

Medlem
Skrivet av Cane:

Tror nog jag skippar detta då. Finns inget värre än när de drar in nån äcklig rappare för att göra röster till nån.

Med tanke på att han har över 15 års skådespelarerfarenhet så tycker jag att det är lite extremt att jämföra honom med med typ 50 cent eller liknande. Sedan var han med i NWA så han är inte vilken rappare som helst. Jag tycker det är grymt, och blev nästan lite mer hypad nu. Se Friday, en riktig klassiker med Ice Cube.

Inaktiv

Så jävla löjligt med folk som gnäller på att han är röstskådis. Hade det varit en metalsångare så hade det väl varit jubel direkt.

Som RobbinC skrev så hade väl ingen utav er vetat om att det var Ice Cube förrän ni läst creditsen. Dumjävlar.


signatur

You must construct additional pylons.

Medlem

Ice Cube är ju en bra skådespelare i de flesta fallen. Så honom har jag inget emot, få se, kanske blir ett köp om detta blir lite mer tävlingsinriktad likt cod4 med promod, annars dyker det antagligen upp en promod för black ops

Medlem

men fy fan.........aja köper spelet ändå.


signatur

ID software, FPS gudarna!

Inaktiv

Ice Cube är en bra skådis när det gäller Action och In The Hood-filmer. Kolla tex Three Kings och Boyz n the Hood men när han ska göra barnfilmer a la Are We There Yet då skiter det sig.

rbL
Medlem

Ni kanske ska kolla/lyssna på spelet innan ni bestämmer er för att inte spela det? hahaha men vill ni inte spela pga detta så är det upp till er.. låter bara som nånting en 4åring skulle bestämma sig för bara för att. OT: För mig är det varken plus eller minus, det återstår att se när spelet kommer

Medlem

Jag får väll balansera upp detta lite med att säga att jag _Hatar_ Call of Duty spelen men Älskar Ice Cube! Visar det sig att han lyfter upp spelet så får jag väll helt enkelt spela denna fps smörja i alla fall en gång.

Bow Down!


signatur

gurkoz!com - www.gurkoz.com | Everything you can imagine is real

AW8
Medlem
Skrivet av amphix:

Så jävla löjligt med folk som gnäller på att han är röstskådis. Hade det varit en metalsångare så hade det väl varit jubel direkt.

This!!!

Jag skulle gissa på att de flesta musiker skulle kunna göra ett bra röstskådespel-arbete. Och som sagt så har ju Ice Cube en skådespelarkarriär i bagaget, så gnället är obefogat.

Det är ju inte så att han kommer att rappa fram alla sina textrader!


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem

läste nyss att Sam Worthington också har röst i spelet! awesome ju!


signatur

Don't be a fanboy, if you can't afford more than one console, respect the others and their opinions.

Medlem

Kan det li bättre?!

Medlem

Jag tycker det är skönt att dom skriver sånt här, i World at War missade jag helt och hållet att Kiefer Sutherland och Gary Oldman gjorde röster.


signatur

Game long and prosper

Medlem

Filmen Friday äger!

Medlem

om spelet är lite verkligt så skjuter ni bara Corporal Bowman så slipper ni han ^^

Medlem

Enligt IMDB är det någon annan jeppe som ska spela Bowman. Ed Harris ska tydligen vara med och Gary Oldman

Hur som haver, varför gnälla innan man ens har hört hur resultatet blev?


signatur

-We're all fools, two-faced and chaotic. Some of us makes you weep, some of us makes you smile and most of us does both.

Medlem

Folk gnäller för mycket >.<
Jag ser honom som en skådespelare, inte nån rappare/hiphop snubbe.

Man ska också inte vara så jävla skeptisk över att de tar in kända personer som röster

Medlem

Om ni skiter i att köpa Blackops bara för att Icecube ska göra rösten till nån/nått så är ni fan hur jävla fjantiga som helst, spelar ni spelet för rösterna eller för gameplayet?

Medlem

Sam Worthington? Åh nej.. -.- Ice Cube? jaaa =D

Medlem

Neeej! Gå tillbaks till dina barnfilmer istället Iskuben!

Medlem

Crazy motherfucker named Ice Cube!


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Straight Outta Compton var 22 år sen, Ice Cube kan gå och lägga sig brevid Eazy-E

Medlem

Pshaa, 50 cent hade en röst i MW2 och visst fan sålde det... var mer skeptiskt till det än detta isåfall

12
Skriv svar