Bioshock 2-DLC vid liv igen

Robot
Medlem
Bioshock 2-DLC vid liv igen

Blir nog en perfekt julklapp

Medlem

Jag är smått galen när det kommer till BioShock, så jag har spelen till alla formaten, men jag har hållt mig från DLC till BioShock 2, för att kunna avnjuta det i all sin prakt till PC.
Så jag slog frivolter igår när beskedet kom, efter månader av mailande till 2K och muttrande i officiella forumet.


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Skrivet av AkirA:

Jag är smått galen när det kommer till BioShock, så jag har spelen till alla formaten, men jag har hållt mig från DLC till BioShock 2, för att kunna avnjuta det i all sin prakt till PC.
Så jag slog frivolter igår när beskedet kom, efter månader av mailande till 2K och muttrande i officiella forumet.

Tur att du höll dig länge nog, då!;)
Bara de inte ändrar sig igen hux flux. De verkar ju lite hux fluxiga där på Irrational Games. Irrationellt så, nästan.

EDIT: Fan också, 2K Marin. Inte Irrational. Mitt skämt gick i stöpet. Oh well.


signatur

In my youth I was bitten by a girl with a rabid tooth

Medlem

Tror aldrig det var något tekniskt problem...

Skitbra, äntligen lite patos, förmodligen så att vi ska bli lite extra glada inför Bioshock Infinity


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Haha, nej tack. Det här hoppar jag över med tanke på att från början sket dom i PC-spelarna, då skiter jag i dom. Brända broar.

Medlem

Haha - some people.. det är bra Punchbag, fortsätt så..

Medlem

Synd bara att man sett igenom hela i en playthrough på youtube...

1
Skriv svar