Vad är dina top 3 efterlängtade spel, som inte är pågång!

Medlem
Vad är dina top 3 efterlängtade spel, som inte är pågång!

Freespace 3
Homeworld 3
Outcast 2

Medlem

Duke Nukem
Unreal 3
Resident Evil 6

Adderar även Dungeon keeper 3.

Medlem

Duke Nukem Forever
World of Starcraft
System Shock 3

Medlem

Jag skrivet top 6 istället;)

Thief: The dark project super mega ultra HD edition
Thief 4
System Shock 3
Swat 5
Star wars: Jedi knight-Dark forces III
Legacy of Kain: soul reaver/Blood omen 3


signatur

Just when I thought I was out... the pc pull me back in.

Medlem

Star Wars: Knights of the Old Republic 3
World in Conflict 2
Grim Fandango 2

Medlem

LoL wut som inte är pågång :S

Baldurs Gate 3
Starwars Battlefront 3
Red alert 1+2 HD med full multiplayersupport. (utan EA pille pill i spelet)
Mc Beth?
Warcraft "4"
Star wars: Jedi knight-Dark forces III (om nom nom)
Kotor 3

Kom på så många men nu får det räcka.


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem

Fallout 4
Doom 4
Battlefield 3
Alan Wake 2

(Thief 4, Resistance 3, Maffia 2, GTA Jönköping)


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

GTA 5
Assassins Creed 3
Forza 3

Något i den stilen, fast AC3 kommer, men det är långt borta


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem

Warcraft 4
Soldier of Fortune 2 uppföljare (3an räknas inte, skitspel)
Titan Quest uppföljare


signatur

Yeah well, you know, thats just like your opinion, man

Medlem

-BATTLEFIELD 3!!!
Uppföljaren till tidernas bästa FPS med en grym version av frostbite(eller vill jag ha frostbite?)

-Empire Earth 4
Tidernas bästa RTS och då Civ som har en uppföljare på g kan jag ju inte ta det Måste dock tillägga att det är en "värdig" uppföljare på ettan jag eftersträvar som är uppbyggt precis som ettan fast "bigger and better" om du fattar vad jag menar?

-Warcraft 4
Egentligen är Warcraft ett RTS men det har modats så mycket nu så det är allt möjligt vilket gör att alla kan gilla det :D. Nackdelen jag kan se med wc4 är att modandet kanske inte riktigt kommer igång där och då suger warcraft ganska hårt för alla har väl testat orginal spelandet och det är ju sådär

Medlem
Skrivet av visan:

-Warcraft 4
Egentligen är Warcraft ett RTS men det har modats så mycket nu så det är allt möjligt vilket gör att alla kan gilla det :D. Nackdelen jag kan se med wc4 är att modandet kanske inte riktigt kommer igång där och då suger warcraft ganska hårt för alla har väl testat orginal spelandet och det är ju sådär

wat

Med modandet menar du custom maps? Varför vill du ha en uppföljare om du bara vill köra custom maps? Skaffa SC2, som vilket jag tror kommer ta över custom map tronen.


signatur

Yeah well, you know, thats just like your opinion, man

Medlem
Skrivet av henchman:
Skrivet av visan:

-Warcraft 4
Egentligen är Warcraft ett RTS men det har modats så mycket nu så det är allt möjligt vilket gör att alla kan gilla det :D. Nackdelen jag kan se med wc4 är att modandet kanske inte riktigt kommer igång där och då suger warcraft ganska hårt för alla har väl testat orginal spelandet och det är ju sådär

wat

Med modandet menar du custom maps? Varför vill du ha en uppföljare om du bara vill köra custom maps? Skaffa SC2, som vilket jag tror kommer ta över custom map tronen.

Man vill ju ha orcher svärd och yxor, inte mesiga pistoler :U


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem

XIII 2
Battlefield 3
Star Wars: Republic Commando 2

Medlem

Man vet ju inte vad som är på gång och inte men..

Uncharted 3 [Ps3]
Ratchet & Clank: ? [Ps3]

Skrivet av CastorFiber:

Fallout 4
Doom 4
Battlefield 3
Alan Wake 2

(Thief 4, Resistance 3, Maffia 2, GTA Jönköping)

Tack vare CastorFiber behöver jag inte skriva en lista, utan han satte varje punkt förutom Thief 4 istället för Battlefield 3 och Maffia 2 finns ute nu.
Så tack till Castro för att du besparade mig att göra en lista:up:


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

1. TES 5 - Jag skulle kunna gifta mig med Todd Howard på Bethesda, behöver jag säga mer?

2. Fallout 4 - En av spelvärldens mest berömda serier, och även i sin tredje tappning via Bethesda så håller jag den till skyarna.

3. Thief 4 - Kom igen, det är Thief vi snackar om, lämnar det så.


signatur

Vila i frid, Mikael "The_Maxx" Löfgren
Tack för den tid du var med oss, även om den var alltför kort

Medlem
Skrivet av henchman:
Skrivet av visan:

-Warcraft 4
Egentligen är Warcraft ett RTS men det har modats så mycket nu så det är allt möjligt vilket gör att alla kan gilla det :D. Nackdelen jag kan se med wc4 är att modandet kanske inte riktigt kommer igång där och då suger warcraft ganska hårt för alla har väl testat orginal spelandet och det är ju sådär

wat

Med modandet menar du custom maps? Varför vill du ha en uppföljare om du bara vill köra custom maps? Skaffa SC2, som vilket jag tror kommer ta över custom map tronen.

Det skulle fungera alldeles utmärkt med en ordentlig grafikuppdatering och diverse liknande saker men det är inte riktigt samma sak

Medlem

Homeworld 3

Hidden & Dangerous 3

Ground Control 3


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

Jag skulle extremt gärna se en uppföljare på redline: Street legal eller vad det hette.
Dvs med dagen teknik, grafik och med massor med pillande.

Annars skulle ju ett GTA 5 som nämt någonstans ovanför inte vara allt för tråkigt.


signatur

- Wiiga -

Medlem

PC:

*Elder scroll.... (Jävla as som bara håller på med fallout...
*Ett nytt gta (Det kommer vi nog få vänta läääänge på)
* Battlefield 3!


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Medlem

Flera nämner #Battlefield 3 i en tråd där man ska nämna spel som inte är under utveckling. Nu är det ju så att #Battlefield 3 ÄR under utveckling, ifall det nu är någon som missat det.

Eftersom Half Life 3 inte är bekräftat (men förhoppningsvis under utveckling) så är det högst upp på min lista.

Mirrors Edge 2 hade jag inte heller tackat nej till.

Sist men inte minst ett helt nytt Counter Strike från scratch och ny motor (kanske släppa tillsammans med #Half-Life 3?). Även om jag slutat spela CS för fler år sedan än jag kan komma ihåg, men det hade ändå varit kul att se en total remake av ett av tidernas populäraste och tävlingsinriktade onlinepangare.


signatur

Life is too short to remove USB safely.

Medlem

Freelancer 2

Fallout 4

Half-Life 3

Medlem

Ett nytt hitman skulle inte vara fel

TES 5

kings bounty

1
Skriv svar