Det här är Playstation Phone - eller....?

Robot
Det här är Playstation Phone - eller....?
Medlem
Det här är Playstation Phone - eller....?

Där har vi det! Det enda som skulle få mig att byta från iPhone är en mobil med styrkors. Bra jobbat Sony!

Medlem

Siktar på android-mobilköp i början av 2011. Den här ligger högst upp på Vill ha-listan, tätt efterföljd av HTC Gratia. Hoppas den blir av!


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Ful som stryk, luktar fake långt väg...

Medlem

Fyfan vad fult..


signatur

Have a good time!

Medlem

Enda som skulle kunna få mig att gå med i smartphone-klubben är nog något sånt här, just nu iallafall. Tills dess duger min k530i utmärkt.

Medlem

Ser inte riktigt poängen. Om den har denna hårdvara och använder sig av Android, så kan den inte köra PSP-spel. Vilket gör den lika meningslös som Nokia N-Gage.

Medlem

Kazutoyo: Frågan är väl inte om N-Gage kom för tidigt?
Nu förtiden känns det ju som om där finns hur mycket spel som helst till iPhone och Android-mobiler. Dessutom så klarar dom väl av rätt bra grafik med, jämfört med N-Gage.
Så vem vet, kanske det går att sälja såna här mobiler nu, så länge spelprogrammerarna ser till att man kan använda styrkorsen osv i deras spel.

Medlem

Mycket möjligt att N-Gage var före sin tid, den hade trots allt några bra spel så som The Elder Scrolls Travels: Shadowkey och Rifts: Promise of Power

Men tills ett bra spelutbud finns, så förblir jag ytterst tveksam.

Medlem

när n-gage först presenterades så tänkte jag att detta var riktigt smart och säkert skulle sälja bra. men tyvärr så höll det inte.
psp har ju lite medvind, det finns säkert en marknad som är intresserade av detta som föredrar joysticks framför touch.

Dock tror jag att en multytouch skärm som har 2 virtuella joysticks gör sig lika bra som två riktiga, bara man kan trycka på 2 extra knappar med dom andra fingrarna, så som ljudknapparna på sidan. autoshoot är lösning som kanske är lite tråkig men fungerar.

Inaktiv

Om produkten nu är riktig eller överhuvudtaget släpps så är det en klar fördel om det är kompatibelt med t.ex. psp spel m.fl. Men det återstår väl att se först och främst om detta är en fake eller inte..

Medlem

Det är säkert en äkta prototyp men om det blir en färdig telefon återstår att se.

Medlem

Fejk.


signatur

Meep!

Medlem
Skrivet av lasershock:

Det är säkert en äkta prototyp men om det blir en färdig telefon återstår att se.

QFT ^^

Medlem

Det enda som skulle få mig att byta från den jag har nu är om den är äkta

Medlem
Medlem

Tror det är ett äkta koncept och de läckte säkerligen bilden för att känna av reaktionerna lite.

Jag tycker det ser helt klockrent ut, snacka om räddning för SonyEricsson om de mergar Sonys PSP-idéer med telefonerna!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem
Skrivet av Kazutoyo:

Ser inte riktigt poängen. Om den har denna hårdvara och använder sig av Android, så kan den inte köra PSP-spel. Vilket gör den lika meningslös som Nokia N-Gage.

Hårdavaran i den där telefonen om ryktena stämmer är ju grymmt mycket bättre än PSP och även iPhone 4 (inte like stor skillnad där), plus att den stödjer OpenGL 2.0 i och med att den kör Android. Det är ju en perfekt spelplatform.

Medlem

Hahahaha fan va ful!


signatur

Game long and prosper

Medlem

Bilden ser lite fejkad ut, skärmen har ju knappar som
en Symbianmodell t.ex, kan ju vara en prototyp man
slängt ihop med en äldre pekskärm iofs.

Medlem

Tycker den ser riktigt läcker ut för att vara en prototyp!

Medlem

Eftersom det är en prototyp så skall man inte bry sig som så mycket om material och färger, eller ens vad som syns på skärmen. Vad som är intressant är hårdvaran, t.ex knapplaceringar.
Vore trevligt om SE släpper en mobil med ordentliga spelkontroller, men jag har lite svårt att se att man kan kombinera PSP och Android OS i en device, såvida inte Sony tänker ha Android OS i PSP2.

För övrigt så finns det ju redan stöd för att koppla en Sony Ericsson Aino till PS3 och spela PSP-kompatibla titlar eller spela upp media. Dock med flera begränsningar - kan inte spela upp DRM-skyddad media och man kan inte kontrollera spel som kräver den analoga kontrollen (eftersom Aino:n saknar det) utan bara styrkors.

Medlem

fattas bara att dom gör en konsol som ser ut som en telefon, som fungerar som ett tangentbord, som används som en dator

Inaktiv

Fyfan vad fult..

Just nu en genomför ett av världens ledande IT-säkerhetsföretag Sophos en global kampanj för att utse världens mest oövervinneliga person. Kampanjen utgår från sajten http://mostinvincible.com , som kommer samla de mest vågade filmerna från YouTube, videor som besökarna postar då de tio som fått flest röster vinner var sina iPads!

1
Skriv svar