Lord of the Rings Online blir gratis i Europa på tisdag

Robot
Medlem
Lord of the Rings Online blir gratis i Europa på tisdag

Det var på tiden!

Medlem

Detta spelet skulle verkligen behöva lite fler spelare.

Medlem

Syns i Enedwaith på tisdag grabbar! Wooooh!

Medlem

Vafan ja har kunnat spela sen uh augusti? fast var inget vidare

Medlem

Äntligen!


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem
Skrivet av FunnX:

Vafan ja har kunnat spela sen uh augusti? fast var inget vidare

Du hade ett konto sen innan? Hade man det fick man börja för alla andra.

Medlem

Kommer tydligen också några nya servers med f2p.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem
Skrivet av Trappski:
Skrivet av FunnX:

Vafan ja har kunnat spela sen uh augusti? fast var inget vidare

Du hade ett konto sen innan? Hade man det fick man börja för alla andra.

De körde väl igång welcome back weekend ett tag pga förseningen... dock inte aktivt just nu.

Medlem

Eller så spelar han på en US server...


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Redan på bilden ovan så ser man att orcen och snubben till höger har sina munnar på exakt samma sätt. Jävligt trött animation där.

2/10

Inaktiv

Kan man spela med sitt gamla konto på f2p eller måste man börja om från börja?

Medlem
Skrivet av meskalin:

Kan man spela med sitt gamla konto på f2p eller måste man börja om från börja?

Du kan spela med ditt gamla konto.

Medlem
Skrivet av KatOne:

Redan på bilden ovan så ser man att orcen och snubben till höger har sina munnar på exakt samma sätt. Jävligt trött animation där.

2/10

Jag för hur en orcs mun animeras när dom tauntar är vad spelet går ut på, speciellt ett MMO ^^


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Som en gammal AC anhängare av spelet som Turbine släppte innan Lotro är jag verkligen besviken, allt ska vara så lätt...

- Det är tråkiga zon fördelningar överallt...
- Kompass för att hitta till byn 20 sec bort.
- Skit svåra mobs som tog att sola +30min för att få bra loot, varför är detta så dåligt att ta bort?
- Du köpte nyss ett "imba" svärd från affären där en hög lvl snubbe sålde sin loot, du går ut i vildmarken och blir överraskad av en spawn av 5 mobs som är 10 lvls högre än du själv, dör och förlorar halva din gear.
Du har ingen chans, men du har möjlighet att fråga om hjälp ..ett gille..en vän...som kan hjälpa...

Sånt är tyvärr obefintligt i Turbines nya spel, tyvärr men allt ska vara så snällt och lätt som möjligt.


signatur

“Too weird to live, too rare to die”

Medlem

@Cybo
Har du överhuvudtaget spelat LotRO mer än i startområdena? I områden som exempelvis Angmar lär du inte få mycket gjort på egen hand, då flertalet quester kräver grupp för att klaras av. Gillar du dessutom utmaningen av att slåss med flera mobbar samtidigt borde du tycka om LotRO, då till skillnad från många andra stora MMOs så är chain pulls en vanlig företeelse inte bara i instanser utan runt om i världen.


signatur

The Presidents - World of Warcraft Classic

Medlem

Urk för de här spelet

Medlem
Skrivet av Ballong:

Urk för de här spelet

Kul att du säger varför det är urk.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem
Skrivet av Ballong:

Urk för de här spelet

Och varför är det urk?

Medlem

Kul att han bemödar sig att skriva i en tråd som rör ett spel som han inte tycker om.

On topic: Har väntat på detta så länge nu, kommer bli riktigt skoj


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

kanske dags att återuppta min Minstrel då.. tycker LOTRO var ganska kul trots att jag spelade solo väldigt mycket.


signatur
Inaktiv

bojkotta mikrotransaktioner så ingen får för sig att börja med skiten i vanliga spel också
..om t ex I black ops multiplayer är man naken från början .. och har inga vapen mer än stenar som man plockar upp från marken . och kan dö av ett skott .. sen kan man köpa en uniform för 30 spänn .. och vill man ha en svag pistol också får man betala 70 spänn till .. dom enda som vinner är dom som har köpt allt med föräldrarnas kreditkort ..
..

Medlem

Har originalspelet sen det släpptes och har faktiskt funderat på att ge det en ny chans ett tag nu och då passar det ju bra med free to play till att börja med.

Vad jag har förstått så har det släppts 2 expansioner "Mines of Moria" och Siege of Murkwood".
Behöver dessa inhandlas eller ingår de så att säga i free to play?

Följaktligen, om jag då vill ha full tillgång till allt (lvl65 och nya klasser m.m) samt slippa de restriktioner som gäller för free to play behöver jag då bara starta en månadsprenumaration på spelet?

Medlem
Skrivet av MclarenII:

Vad jag har förstått så har det släppts 2 expansioner "Mines of Moria" och Siege of Murkwood".
Behöver dessa inhandlas eller ingår de så att säga i free to play?

I free 2 play ingår endast SoA's startområden, t ex Ered Luin och bree. Sedan går nya paket med quester och områden låsas upp med poäng. Expansionerna kan således också köpas från lotro store med poäng, precis som mycket mycket mer.

Skrivet av MclarenII:

Följaktligen, om jag då vill ha full tillgång till allt (lvl65 och nya klasser m.m) samt slippa de restriktioner som gäller för free to play behöver jag då bara starta en månadsprenumaration på spelet?

Mer info på ett överskådligt o bra sätt finns här


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Det är ingen som undrar varför dom släpper ett free spel?Istället för att vara ärliga så får man vissa saker free men om man vill bli hög i lvl så måste man betala för dom bästa sakerna fult säger jag kostar mycket i slutändan.Dark age of camelot äger fortfarande:)

Medlem

Fult motro blir mycket dyrt att bli hög lvl.Dark age of camelot äger lotro:)

1
Skriv svar