Jag trycker på reset

Redaktör
Ponny
Jag trycker på reset

Uuuuääääwwww! ... Typ så lät jag när exjobbet var inlämnat. Det känns helt bisarrt att det är över. Stressen rinner ut ur kroppen och jag kan inte - och vill inte - sluta le. Bloggen har varit lidande och livet har varit pausat under den här fasansfulla tiden.

Men nu trycker jag på reset och startar om. Jag gillar det här konceptet med tid, timmar och minuter - åtminstone när man har mycket av den varan. Ikväll började jag se sista säsongen av Lost, strax ska jag spela Assassin's Creed: Brotherhood och i morgon hämtar vi vår nya supermegadator. När? Vi får se, för jag tänker vara vaken hur länge jag vill - eftersom jag inte ska till datorsal MA217 i morgon. Jag är avundsjuk på mig själv.

[ia=22718; large]

#blogg


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem
Jag trycker på reset

Grattis! Se till att ta ut dina (ex)ex-jobbsfrustrationer med din nya superdator sen då

Redaktör

Härligt! Nu måste jag bara rota fram lite recensionskod till pc så den nya burken får svettas.


signatur
Redaktör
Ponny

Mmmbopyeah! Det är ju kalaskul! Oj, vad mycket frustrationer den kommer få utstå. Och ja - datorn ser varmt fram emot att tänja sina gränser, hälsar den.


signatur

En Bamseponny av folket

1
Skriv svar