MEN OF WAR Assault squad!!!!11

Medlem
MEN OF WAR Assault squad!!!!11

Kolla in infon om ny MoW expansionen.
Kommer bli fett!!

http://www.rockpapershotgun.com/2010/06/08/interview-men-of-w...

Medlem

tyngaste spelet!!!!


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Har gått med i testandet, ja man kan väl säga att det är beta, men det är såppas tidigt så jag betalade 10 euro för det ändå. Och det är kul för att det finns en dialog med utvecklarna i test-forumet.

I alla fall, det är ett riktigt fett spel, det är så klart fortfarande Men of War men med fler inslag och effekter vilket får det inte att kännas så stelt. Perfekt.

+ att dem nya modellerna är otroligt snygga, speciellt tigern, nyligen i helgen addade dem churchill tanken, FET.

Behöver fler dock som går med i testingen, och spelet är stabilt, aldrig haft en ctd t.ex.

Medlem

@Tiny: Är det samma usla lobbysystem i AS-betan som i vanliga mow?

Medlem

Yupp är samma lobby fortfarande!


signatur

Gamer since day one!

Inaktiv

Synd att inte fler Rts intresserade ens har hört om Men of War.

Medlem

Och själv tycker jag att det är synd att jag inte kan hitta ett enda bra RTS-spel efter Close Combat 5 om WW2 som är bra

Vad Relics spel nu heter är för arkad, och Men of War kräver för mycket micro och stridsavstånden gör att allt känns så fel. Theatre of War var nära på att få det rätt dock. Man kanske skulle prova det igen...

Ish
Medlem

Menar ni att det pågår en beta av Assault Squad?!


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

Signa upp på steam. När de väl blivit 10.000 medlemmar så kommer de att släppa den öppna betan.

Länk nedan för att signa upp och se trailern!

http://steamcommunity.com/games/mowas

Medlem

Tycker dock att Mow:AS gjort det än mer tanks beroende än vad MOW var vilket är synd.

Medlem
Skrivet av Inkompetent:

Och själv tycker jag att det är synd att jag inte kan hitta ett enda bra RTS-spel efter Close Combat 5 om WW2 som är bra

Vad Relics spel nu heter är för arkad, och Men of War kräver för mycket micro och stridsavstånden gör att allt känns så fel. Theatre of War var nära på att få det rätt dock. Man kanske skulle prova det igen...

har spelat "serien" sen Soldiers, och jag måste säga att Soldiers är det bästa, fortfarande. Så testa det först, sen Faces of war och sen MoW så går du rätt väg...och känner skillnaderna bättre.


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

Vet som inte, ja soldiers kan vara bra om man vill lira för Kampanjens skull.
Men när de kommer till Multiplayer så är de helt klart MoW som gäller. iaf tills MoW Assault squad kommer.

Medlem

Är Steam rea på Men of war samt Red tide tills på torsdag.

Medlem

MoW AS öppna betan är snart hära. 9300 medlemmar på steam nu. behövs bara 700 till så sätter den igång.
Skynda och anmäl er innan det är försent.

Alltid trevligt att kunna lira med lite svennar!

Medlem

MoW AS Öpnna betan finns nu att ladda ned via steam!

Medlem

Efter första betan stängdes så höjde de en ny ribba, 20 000 medlemmar för att öppna betan igen, dem slänger även in Ryska nationen och gör den spelbar. Det saknas nu drygt 170 medlemmar i steam gruppen för att den ska öppnas igen. Skriv in er!

http://steamcommunity.com/games/mowas

Medlem

Assault squad betan är igång för alla som vill testa!

http://steamcommunity.com/games/mowas

Medlem

Är detta verkligen en expansion som någon skrev? Är det inte ett helt nytt spel?

Medlem
Skrivet av Lolflakes:

Är detta verkligen en expansion som någon skrev? Är det inte ett helt nytt spel?

Det är ett helt nytt spel.

Köpte det idag. It's awesome!
Har 120H+ speltid. lulz


signatur

Have a good time!

Medlem
Skrivet av Brain:
Skrivet av Lolflakes:

Är detta verkligen en expansion som någon skrev? Är det inte ett helt nytt spel?

Det är ett helt nytt spel.

Köpte det idag. It's awesome!
Har 120H+ speltid. lulz

Va? Har det redan släppts? Var köpte du det?

Medlem
Skrivet av Lolflakes:
Skrivet av Brain:
Skrivet av Lolflakes:

Är detta verkligen en expansion som någon skrev? Är det inte ett helt nytt spel?

Det är ett helt nytt spel.

Köpte det idag. It's awesome!
Har 120H+ speltid. lulz

Va? Har det redan släppts? Var köpte du det?

Kan förköpas på Steam. Då får man MoW och MoW: AS för 29€.
Huvudspelet släpps nästa vecka (om 8 dagar)! Köper man det nu får man även access till betan som håller sig öppen till releasedagen.

Var inget snack om saken. Köp!!


signatur

Have a good time!

Medlem

Aha okej men betan provade jag för några månader sen

1
Skriv svar