Förboka Cataclysm på Battle.net

Inaktiv
Förboka Cataclysm på Battle.net

Om man vill slösa bort 100kr extra för det så visst.
Priset ligger på 34.99€ och kostar 249kr på sidor som spelbutiken, det är inkl frakt också. Så jag passar på deras erbjudande.

Inaktiv

249 spänn!? Ne det får nog bli ett flak öl istället..

Medlem

Köper och förbokar alltid mina spel hos Game i Malmö city, helsköna och trevliga killar som jobbar där.
Men, bra initiativ Blizz


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

Frågan är vilken kapacitet som erbjuds för nedladdningen, så att det inte tar 2 dagar att ladda ner


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem
Skrivet av warh0g:

Frågan är vilken kapacitet som erbjuds för nedladdningen, så att det inte tar 2 dagar att ladda ner

Ett litet tips, läs artikeln innan du kommenterar

Medlem

Hehe! Ja det skulle jag verkligen ha gjort!
Kollade på webhallen. Nu har de lagt till att de lottar ut 6x Murloc dockor samt exklusiva ingame mounts om man förbokar hos dem.

http://www.webhallen.com/spel/pc/101826-world_of_warcraft_exp...


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Tålamod är något sällsynt nuförtiden. ^^

Inaktiv
Skrivet av Brandter:

Om man vill slösa bort 100kr extra för det så visst. Priset ligger på 34.99€ och kostar 249kr på sidor som spelbutiken, det är inkl frakt också. Så jag passar på deras erbjudande.

Blizzard vill väl slå något rekord i att ha dyra digital downloads. Starcraft 2 kostade €60 att köpa digitalt hos dem. Activision/Bobby-priser helt enkelt.

Medlem

Härligt då slipper man frysssaaaa!


signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

Medlem

angående webhallen erbjudandet.. är det bara jag som tycker det är idiotiskt att man måste ha ett telefonnummer för att beställa? alltså en hemtelefon? har inte haft hemtelefon på flera år nu

Medlem
Skrivet av alobergsli:

angående webhallen erbjudandet.. är det bara jag som tycker det är idiotiskt att man måste ha ett telefonnummer för att beställa? alltså en hemtelefon? har inte haft hemtelefon på flera år nu

Skriv ditt mobilnummer som hemtelefonnummer. Fixat! Det gör jag på alla sidor som kräver hemtelefonnummer.

Angående 35 euro - det är ungefär 320 kronor. Det är inte så farligt. Tror nog att jag ska köpa det digitalt eftersom Posten alltid får krupp när dom ska leverera post till norra Norrland (brev och paket tar alltid skitlång tid). Fick Starcraft 2 en dag efter release. Det var kul. Not.

Medlem
Skrivet av Brandter:

Om man vill slösa bort 100kr extra för det så visst.
Priset ligger på 34.99€ och kostar 249kr på sidor som spelbutiken, det är inkl frakt också. Så jag passar på deras erbjudande.

Fast bokar du på battlnet så får du 30dagars speltid också

Medlem
Skrivet av Heggis:
Skrivet av Brandter:

Om man vill slösa bort 100kr extra för det så visst.
Priset ligger på 34.99€ och kostar 249kr på sidor som spelbutiken, det är inkl frakt också. Så jag passar på deras erbjudande.

Fast bokar du på battlnet så får du 30dagars speltid också

Är du hundra på det? För isf.. AWESOME!

Medlem
Skrivet av Mikaelh:

Skriv ditt mobilnummer som hemtelefonnummer. Fixat! Det gör jag på alla sidor som kräver hemtelefonnummer.

gjorde det, funka inte. gnällde fortfarande om att numret inte stämde.. vet du vad, jag skiter i det blir en beställning från bnet då vet man att man får det i tid

Medlem
Skrivet av Heggis:
Skrivet av Brandter:

Om man vill slösa bort 100kr extra för det så visst.
Priset ligger på 34.99€ och kostar 249kr på sidor som spelbutiken, det är inkl frakt också. Så jag passar på deras erbjudande.

Fast bokar du på battlnet så får du 30dagars speltid också

Hittar ingen info om någon extra speltid.

Medlem

Är 110% på det en vän till mig skaffade det via battlenet och vart förvånad när hans speltid inte gick ut och det visade sig att han hade fått en extra månad efter köpet. Jag köpte idag under dagen och fick också en extra månad!

Medlem
Skrivet av Heggis:

Är 110% på det en vän till mig skaffade det via battlenet och vart förvånad när hans speltid inte gick ut och det visade sig att han hade fått en extra månad efter köpet. Jag köpte idag under dagen och fick också en extra månad!

30 dagar får alla nya spelare.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Alla nya spelare som köper Wow: classic får ju 30 dagar, är det samma med cataclysm då?

Inaktiv
Skrivet av son of RAMBO:

Alla nya spelare som köper Wow: classic får ju 30 dagar, är det samma med cataclysm då?

Nej för det är en expansion, det är när man startar sitt nya konto man får 30dagar. Du fick inga dagar varken på TBC eller WotLK så kommer inte bli något i cataclysm heller.

Medlem

Åh okej, det vet jag men trodde lite att det skulle vara annorlunda denna gången.. Pity me..

Inaktiv

Angående 35 euro - det är ungefär 320 kronor. Det är inte så farligt. Tror nog att jag ska köpa det digitalt eftersom Posten alltid får krupp när dom ska leverera post till norra Norrland (brev och paket tar alltid skitlång tid). Fick Starcraft 2 en dag efter release. Det var kul. Not.
Just nu en genomför ett av världens ledande IT-säkerhetsföretag Sophos en global kampanj för att utse världens mest oövervinneliga person. Kampanjen utgår från sajten http://mostinvincible.com , som kommer samla de mest vågade filmerna från YouTube, videor som besökarna postar då de tio som fått flest röster vinner var sina iPads!

1
Skriv svar