Den kan du vara i Darkspore

Robot
Inaktiv
Den kan du vara i Darkspore

inget nytt under solen

OML
Medlem
Medlem

men kan man inte göra sina egna gubbar?


signatur

Rwa?

Medlem

Ser lite skit ut tbh
Dom har inte direkt den kreativa sidan från Spore och det ser väldigt enformigt ut med gameplayet :/

Medlem
Medlem

Haters gonna hate. Tycker att det ser kul ut

Medlem

Tycker också det ser roligt ut, Maxis har inte gjort mig besviken speciellt många gånger.

Medlem

NOOOOOOOOO what have you done!!!!! jag som hoppades på att få göra egna gubbar välja element/typ av gubbe det skulle vara bygga o pussla m.m... Nu kan ju spelet lika gärna heta "creatures in space the reckoning of doom and destruction of evil creatures from space" har absolut ingenting med spore att göra ju????? eller??


signatur

Godspeed

Medlem

Nja, ser inte så underhållande ut.
Hack & Slash RPGs ska ha vapen/armor i mängder så det där såg ut som att man kommer se likadan ut från början till start...


signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb 6000MHz CL36 | GIGABYTE Aero RTX 4080 | Vattenkylning]

Medlem

är det något spel som inte ser ut likadant från "början till start"?


signatur

Godspeed

Medlem
Skrivet av flashkan:

är det något spel som inte ser ut likadant från "början till start"?

Massor fråga inte vilka då tänk efter själv.

Medlem

Då måste det vara att spelet är olika varje gång du startar det till det börjar?... jag vet faktiskt inte många spel om några alls som INTE ser likadant ut från början till start... möjligtvis från början till slut men men snälla Odin upplys mig om ett spel så ska jag kika på det mycket nyfiken här på min front


signatur

Godspeed

Medlem

och förresten... jag trollar! inte magisk trolleri utan forums trollar!

men om du kommer upp med ett svar till mitt trolleri(trolling) Odin så blir jag glad


signatur

Godspeed

Inaktiv

Just nu en genomför ett av världens ledande IT-säkerhetsföretag Sophos en global kampanj för att utse världens mest oövervinneliga person. Kampanjen utgår från sajten http://mostinvincible.com , som kommer samla de mest vågade filmerna från YouTube, videor som besökarna postar då de tio som fått flest röster vinner var sina iPads!

1
Skriv svar