30 minuter Red Orchestra 2-genomgång

Medlem
30 minuter Red Orchestra 2-genomgång

RO2 kommer äga så innihelvete!

Här är även en intervju med John Gibson, jävligt intressant!

http://bashandslash.com/index.php?option=com_content&task=vie...


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Medlem

En spelgenomgång på PC, givet köp!

Medlem

Gief!


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Inaktiv

ser bra ut ..även om grafiken känns lite 2005..
Pc-spel som inte är genomruttna konsollportar kan man räkna på ena handen.. och 64 spelare låter bra
.. om man kan spela som tysk i multiplayern, annars skiter jag i det.
ser stelt ut att fienden inte reagerar om man träffar .. borde iaf va blod som skvätter eller ngt .. och att dom tappar siktet.

Medlem

Trevligt med ett nytt pc-only fps med mod stöd, känns som det var längesedan det kom

Medlem
Medlem

Fruktansvärt störande typ som gör intervjun.


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Inaktiv

Äh, man kan väl inte klaga på grafiken när gameplayen är från en filmad tv-skärm.

Håller dock med om att det ser lite stelt ut när fienderna blir skjutna, men det är ju trots allt över ett halvår kvar till släpp. Det var dock häftigt när man själv blev skjuten och inte dog direkt.

Medlem

Wow! Ett Äkta PC-spel! Inte varje dag man ser det numera.... Givet köp!
Och ja, störande kille som intervjuade

Medlem

Instant buy det här.


signatur

Redigerat 2010-05-23 13:37 av dig

Medlem

Den här videon är rät så gammal alltså.

Men den snubben som intervjuade är ja störande och okunnig om FPS spel men räknas som en gammal Ultima Online legend typ. Han håller mestadels på med MMO spel.

Och för den som undra ja det är klart man kan köra som tysk vem skulle annars soviet kriga emot i Stalingrad?


signatur
Inaktiv

också bra att det har ett cover-system .. känns väldigt beige och ripoffscam med nya fpsspel spel som inte har det

Inaktiv
Skrivet av Empa:

Den här videon är rät så gammal alltså.

Men den snubben som intervjuade är ja störande och okunnig om FPS spel men räknas som en gammal Ultima Online legend typ. Han håller mestadels på med MMO spel.

Och för den som undra ja det är klart man kan köra som tysk vem skulle annars soviet kriga emot i Stalingrad?

tycker jag ser en trend i nyare spel att man inte kan va dom "onda" ..utan ser sig själv som urvattnad amerikan hela tiden .. kanske vänder nu eftersom moh vågade.

Medlem

Är inte så säker på vad jag tycker om kikarsiktet för långdistansvapnen. Ser konstigt ut när man väl försöker sikta sig in på någon. Måste de verkligen envisa sig med 3D-effekten? Kan inte säga att det såg speciellt bekvämt ut, och inte heller speciellt verkligt - vilket är väl lite ändå vad RO handlar om?


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem
Skrivet av riktigninja:
Skrivet av Empa:

Den här videon är rät så gammal alltså.

Men den snubben som intervjuade är ja störande och okunnig om FPS spel men räknas som en gammal Ultima Online legend typ. Han håller mestadels på med MMO spel.

Och för den som undra ja det är klart man kan köra som tysk vem skulle annars soviet kriga emot i Stalingrad?

tycker jag ser en trend i nyare spel att man inte kan va dom "onda" ..utan ser sig själv som urvattnad amerikan hela tiden .. kanske vänder nu eftersom moh vågade.

Du kan köra som tysk i SP i Ro2 t.om.. och spelet har inga politiska åsikter utan handlar bara om striderna för de olika sidorna vid Stalingrad.

Och ja interjuvn är ganska gammal, någon länkade bash podcasten som är riktigt bra, man borde lyssna på den, seriöst Tripwire har huvudena påskruvade rätt.

Angående spelet i sig ser det kanon ut ju, vem sa att det såg 2005igt ut ? pff ffs.. när det väl kommer ut ett PC spel som har 95% of allt man kan begära så finns det alltid folk som klagar, helt fucking otroligt.

Medlem

Lätt köp!

Inget konsol-hybrid-spel här inte.

Jag äger både RO:ostfront och Killing floor och är mycket nöjd med vad Tripwire har gjort i de spelen. Sen tycker jag att grafiken ser riktigt klar och fin ut också.

Inaktiv

kommer det här spelet bli det första med riktiga vapenljud? jag är otroligt trött på att höra trummor

Medlem

Oh noo.. såg fram emot denna nyheten så var det en gammal

Däremot GRYMT tacksam för länken i första kommentaren! Tack Nymph!

Medlem

@Boomer. Kikarsikten har varit valbara i Red Orchestra så skulle tro att det kommer gå i 2an med :). Om jag inte minns fel kunde man välja mellan 3d sikte som i videon eller vanligt 2d crosshair där det blir svart runtom.

Medlem

@Boomber, har varit valbart i 1an mellan 3d sikte som visas i videon eller vanligt 2d där det blir svart runtom

Medlem

@Boomber, har varit valbart i 1an mellan 3d sikte som visas i videon eller vanligt 2d där det blir svart runtom

Medlem

Unreal engine.
Ser ju för fan ut som Brothers in arms!

Medlem

Det känns lite som Gears of War med att man tar skydd och kan skjuta med blind fire. Andra saker som att fienden inte reagerar så mycket får man bara hoppas på att de fixar dem innan spelet väl släpps Ett givet köp om min plånbok pallar trycket!

Inaktiv
Skrivet av zauii89:
Skrivet av riktigninja:
Skrivet av Empa:

Den här videon är rät så gammal alltså.

Men den snubben som intervjuade är ja störande och okunnig om FPS spel men räknas som en gammal Ultima Online legend typ. Han håller mestadels på med MMO spel.

Och för den som undra ja det är klart man kan köra som tysk vem skulle annars soviet kriga emot i Stalingrad?

tycker jag ser en trend i nyare spel att man inte kan va dom "onda" ..utan ser sig själv som urvattnad amerikan hela tiden .. kanske vänder nu eftersom moh vågade.

Du kan köra som tysk i SP i Ro2 t.om.. och spelet har inga politiska åsikter utan handlar bara om striderna för de olika sidorna vid Stalingrad.

Och ja interjuvn är ganska gammal, någon länkade bash podcasten som är riktigt bra, man borde lyssna på den, seriöst Tripwire har huvudena påskruvade rätt.

Angående spelet i sig ser det kanon ut ju, vem sa att det såg 2005igt ut ? pff ffs.. när det väl kommer ut ett PC spel som har 95% of allt man kan begära så finns det alltid folk som klagar, helt fucking otroligt.

Jag såg en bättre video som inte va en inspelad tv sen .. det ser faktiskt modernt ut.
cod 1 och första unreal tournament lyckades inte tråka ut mig på flera år .. multiplayern i dom flesta nya spel blir tråkig efter en vecka ..känns lite som det här är annorlunda. Låter på utvecklarna som dom är intresserade av att göra något väldigt bra ..och inte sätter dollarsedlarna främst.
Så är det alltid ,sen blir dom köpta av EA eller Activision och gör fulspel istället för snabba cash.

Medlem
Skrivet av riktigninja:
Skrivet av Empa:

Den här videon är rät så gammal alltså.

Men den snubben som intervjuade är ja störande och okunnig om FPS spel men räknas som en gammal Ultima Online legend typ. Han håller mestadels på med MMO spel.

Och för den som undra ja det är klart man kan köra som tysk vem skulle annars soviet kriga emot i Stalingrad?

tycker jag ser en trend i nyare spel att man inte kan va dom "onda" ..utan ser sig själv som urvattnad amerikan hela tiden .. kanske vänder nu eftersom moh vågade.

Alltså har du bott under en sten eller?

Det här spelet är ungifär som battlefield serien fast mycket mer realistisk man har kunnat köra som nazister eller dom "onda" på flera spel. Bland annat gammla battlefield 1942 eller vad sägs om den första red orchestra?

Eller ska vi gå tillbaks till wolfenstein ET så kunde man köra som nazist på MP

Dina argument håller verkligen inte. Medal of honor vågade köra som talibaner på multiplayer men vafan det är väll inte sån stor skyllnad som att köra irakisk rebel i BF2.

..Din agenda märks väldigt tydligt i hur du skriver. Lär dig att vara lite mer subtil om du vill göra någon påverkan överhuvudtaget.


signatur
Medlem
Skrivet av Empa:

Det här spelet är ungifär som battlefield serien fast mycket mer realistisk man har kunnat köra som nazister eller dom "onda" på flera spel. Bland annat gammla battlefield 1942 eller vad sägs om den första red orchestra?

Eller ska vi gå tillbaks till wolfenstein ET så kunde man köra som nazist på MP

Vill bara påpeka att det var väldigt många i Wehrmacht (förekom även i SS) som inte var nazister och vissa var emot nazism och Hitler, men vågade inte visa det pga konsekvenser

Medlem
Skrivet av Karelazi:
Skrivet av Empa:

Det här spelet är ungifär som battlefield serien fast mycket mer realistisk man har kunnat köra som nazister eller dom "onda" på flera spel. Bland annat gammla battlefield 1942 eller vad sägs om den första red orchestra?

Eller ska vi gå tillbaks till wolfenstein ET så kunde man köra som nazist på MP

Vill bara påpeka att det var väldigt många i Wehrmacht (förekom även i SS) som inte var nazister och vissa var emot nazism och Hitler, men vågade inte visa det pga konsekvenser

Rätt svårt att inte vara Nazist i SS med tanke på att det var den politiska armen. Hela SS var uppbyggt under nazist ideologin.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Inaktiv

skratt.. jag hade faktiskt aldrig hört talas om red orchestra förut . .eller kanske någon gång, och dissat det som ett daterat bargain-bin spel .. men tankade ner det från steam igår efter att ha läst det här, och insåg att det faktiskt är rätt bra. men brutalt svårt pga realismen.. och 1337-personerna som är kvar på servrarna såhär långt efter release .. förvånansvärt många fulla servrar för att va så gammalt ..

Kommer ju bli så in i bängen bra!!!

12
Skriv svar