Vilket betyg ger du Minecraft-patchen?

Medlem

Jag gillar patchen... förutom att färgschemat på gräs etc. har bytts. Allting känns så nedtonat och livlöst nu.

Medlem
Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Skylance:

Betyg på en patch? Vem skriver en artikel där man ska sätta betyg på en patch? (En alpha update) Lite väl låg nivå här ibland.

Moi. Och varför inte? Det var massor av nytt innehåll i en efterlängtad uppdatering. Betyget mäter om den levde upp till förväntningarna och löftena.


signatur

Mjaaa, den är väl helt okej! Inget speciellt, men gillar att fienden har vapen nu..
Jag skulle i en framtida uppdatering vela ha att man kunde hitta rum i underjorden som var fyllda med ->mycket<- godsaker!
Sen skulle jag också vela att de kistor man kan hitta i lömska rum hade varit mer belönande än mat..

Inaktiv

Bryr mig inte om att det va en singel player uppdatering jag vill seriöst kunna dö i multiplayer läget så man kan ha lite skoj :/ <.<
Det första som hände när jag testade patchen var att jag dog och blev av med ett fullt inventory + full armor, eftersom det var buggad. - poäng till Notch.
Just nu en genomför ett av världens ledande IT-säkerhetsföretag Sophos en global kampanj för att utse världens mest oövervinneliga person. Kampanjen utgår från sajten http://mostinvincible.com , som kommer samla de mest vågade filmerna från YouTube, videor som besökarna postar då de tio som fått flest röster vinner var sina iPads!

12
Skriv svar