3D och rörelsekänsligt för Metal Gear Solid: Rising?

Robot
3D och rörelsekänsligt för Metal Gear Solid: Rising?
Medlem
3D och rörelsekänsligt för Metal Gear Solid: Rising?

Men vad fan gör klart spelet istället!! De har ju utvecklat länge nog nu och jag hoppades på release nästa år.... Så att bestämma nu ifall det ska bli 3D material måste ju betyda att de inte kommit så långt i utvecklingen? För det kräver väl att allt görs om från grunden!?

Medlem
Skrivet av c0rp:

Men vad fan gör klart spelet istället!! De har ju utvecklat länge nog nu och jag hoppades på release nästa år.... Så att bestämma nu ifall det ska bli 3D material måste ju betyda att de inte kommit så långt i utvecklingen? För det kräver väl att allt görs om från grunden!?

+1


signatur

Never trust a game master with a big smile on his face

Medlem

tänk en extra gång, nu när man kan skära igenom precis allt med svärd i det nya Metal Gear Solid, hur awesome hade det inte varit ifall man kunde göra det med en move kontroll?

Medlem
Skrivet av Warwick:

en tänk en extra gång, nu när man kan skära igenom precis allt med svärd i det nya Metal Gear Solid, hur awesome hade det inte varit ifall man kunde göra det med en move kontroll?


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem
Skrivet av Warwick:

en tänk en extra gång, nu när man kan skära igenom precis allt med svärd i det nya Metal Gear Solid, hur awesome hade det inte varit ifall man kunde göra det med en move kontroll?

Eller med ett riktigt svärd och Kinect, för oss som har möjlighet
Plastatrapper är bra men ger inte riktigt samma känsla (önskedröm tyvärr). Dock kan de alltid patcha in ett dugligt Wii/Move/Kinect-stöd sen, 3D vill jag dock helst slippa då spelen får dåliga frames och grafik :/

Ish
Medlem

När släpptes GoTP 2½ år sen? Tycker inte vi har någon anledning att stressa fram ett nytt spel riktigt än.


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem
Skrivet av Grumbledock:
Skrivet av Warwick:

en tänk en extra gång, nu när man kan skära igenom precis allt med svärd i det nya Metal Gear Solid, hur awesome hade det inte varit ifall man kunde göra det med en move kontroll?

Eller med ett riktigt svärd och Kinect, för oss som har möjlighet
Plastatrapper är bra men ger inte riktigt samma känsla (önskedröm tyvärr). Dock kan de alltid patcha in ett dugligt Wii/Move/Kinect-stöd sen, 3D vill jag dock helst slippa då spelen får dåliga frames och grafik :/

Dåliga frames och grafik? Ojdå visste jag inte, sist jag spelade L4D2 med 3D (för ett år sedan) var det precis lika snyggt som om det inte vore 3D.
Men du kanske har rätt, hoppas inte bara. :\


signatur

hejsanhejsanhejsan

Inaktiv

tänk en extra gång, nu när man kan skära igenom precis allt med svärd i det nya Metal Gear Solid, hur awesome hade det inte varit ifall man kunde göra det med en move kontroll?
Just nu en genomför ett av världens ledande IT-säkerhetsföretag Sophos en global kampanj för att utse världens mest oövervinneliga person. Kampanjen utgår från sajten http://mostinvincible.com , som kommer samla de mest vågade filmerna från YouTube, videor som besökarna postar då de tio som fått flest röster vinner var sina iPads!

1
Skriv svar