Vinn Fallout: New Vegas

Robot
Medlem
Vinn Fallout: New Vegas


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

vore kul att vinna!


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem

Hoppas man vinner denna gång

Inaktiv

det verkar flyta på klockrent på ps3 och xbox enligt filmerna jag sett på youtube .. men pc-verisionen laggar och hackar även om man har en superdator från NASA , och allt på low ..och dom har inte lyckats fixa det med någon patch ..tror inte dom bryr sig heller..

Medlem
Skrivet av riktigninja:

det verkar flyta på klockrent på ps3 och xbox enligt filmerna jag sett på youtube .. men pc-verisionen laggar och hackar även om man har en superdator från NASA , och allt på low ..och dom har inte lyckats fixa det med någon patch ..tror inte dom bryr sig heller..

Måste vända mig mot det där; New Vegas laggar inte på min dator och det är knappast någon superdator från NASA. Maxar i stort allt och det laggar aldrig. i7 920, 6GB minne och ett HD4850...

Min Opteron 165:a med x1950Pro fixar FO3 med rätt OK inställningar, anar att den utan att blinka tar New Vegas "med allt på low".

MFC
Medlem

Jag är med i tävlingen så DINA chanser att vinna tävlingen ökar


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Oooh vad jag vill ha detta till PS3.. fyfan vad jag skulle bli glad! Precis när man införskaffat sig PS3.


signatur

Have a good time!

Medlem
Skrivet av riktigninja:

det verkar flyta på klockrent på ps3 och xbox enligt filmerna jag sett på youtube .. men pc-verisionen laggar och hackar även om man har en superdator från NASA , och allt på low ..och dom har inte lyckats fixa det med någon patch ..tror inte dom bryr sig heller..

Finns en fix.

Medlem

riktigninja, haha vaaa? Antingen har du lirat det på en super värdelös skit dator eller så skriver du i sömnen... Maxar precis allt och har inte det minsta lagg.. Så vart du fått det ifrån kan jag inte förstå, sitter verkligen inte på någon fet dator, amd phenom II x4, 4gb ram och ett HD4850.. vilket är en ganska sopig burk..

Medlem

Köpte första Fallout liret när jag var 14 bast, fick klippa hela grannskapets gräsmattor för att ha råd (man sålde sig för billigt som vanligt), vinner jag inte köper jag det ändå. Vore ändå roligt att vinna något för en gångs skull hehe Lycka till allihopa!

Medlem

Vore riktigt kul om man vann för en gångs skull! Har alltid sån otur på sånt här..

Inaktiv
Skrivet av MFC:

Jag är med i tävlingen så DINA chanser att vinna tävlingen ökar

Det tackar man för alltid bra att få sina chanser förbättrade

Inaktiv

Nu får man hoppas på det bästa! Ber till FZ-guden!

Medlem

Jag älskar Fallout, satte mig t om och började spela om Fallout 3 lite igår. Den här tävlingen håller jag fan tummarna för mer än någon annan tävling


signatur

Game long and prosper

Inaktiv

Maxar precis allt och har inte det minsta lagg.. Så vart du fått det ifrån kan jag inte förstå, sitter verkligen inte på någon fet dator, amd phenom II x4, 4gb ram och ett HD4850.. vilket är en ganska sopig burk..
Just nu en genomför ett av världens ledande IT-säkerhetsföretag Sophos en global kampanj för att utse världens mest oövervinneliga person. Kampanjen utgår från sajten http://mostinvincible.com , som kommer samla de mest vågade filmerna från YouTube, videor som besökarna postar då de tio som fått flest röster vinner var sina iPads!

1
Skriv svar