Suikoden fyller 15

Redaktör
Ponny
Suikoden fyller 15

Hipp hipp hurra! Suikoden fyller 15 i år. Det firar Konami med en maffig box med 25 cd:s med 650 låtar från samtliga delar. Ja, alltså, ända från PSone-klassikern Suikoden till DS-pärlan Tierkreis... kind of. För självklart finns det en liten hake. Om boxen ens ska släppas måste de ha fått in "tillräckligt" många förbokningar innan den 15 december. Hur många det nu rör sig om kan man fråga sig, men de har i alla fall fått en spekulant ytterligare.

Och törs jag spekulera i att, eftersom den 15 december var datumet då originalet släpptes i Japan, att det kanske kommer någon liten teaser om Suikoden VI just denna dag? Jag kan bara hoppas...

[ia=22852; large]

#blogg


signatur

En Bamseponny av folket

Suikoden fyller 15

Bara spelat femman, men den älskade jag. Funderat på att införskaffa ettan och tvåan i åratal...

Redaktör
Ponny

Gör det OMG gör det. Om femman är bra så är ettan och synnerligen tvåan något som kommer att få dig att gråta tills du dör....... på ett bra sätt alltså. Köp. Nu. Mhm!


signatur

En Bamseponny av folket

Klart jag vill gråta tills jag dör! Oj, oj OJ nu bara måste jag ha tag i spelen!

Medlem

Ohhhh! Det ger mig nästan lust att damma av mitt Playstation igen! Suikoden 1 och 2 är de enda jag spelat, men jag verkligen älskar de spelen. Bästa RPGet på PS1 helt klart.

Redaktör
Ponny

Sebbe May Cry... om han spelar Suikoden vill säga. Tyvärr är dom nog lite pricey- men det är väl investerade pengar.

Inkompetent: dust away! Fick själv en liten urge för att plocka fram dammvippan och ge spelen en omgång.


signatur

En Bamseponny av folket

Inaktiv

Har aldrig spelat något av dom men min kompis gillar dom.

Redaktör
Ponny

Tro mig - du skulle också gilla dom.


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Har fortfarande ettan sittandes i mitt Playstation. Riktigt riktigt mysigt spel. Tycker dessutom inte 2:an är bättre, tyvärr inte något som jag längre äger.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

1
Skriv svar